WAPRO PPK 365 - prowadzenie pracowniczych planów kapitałowych

Data dodania: 03 grudzień 2019Ogłoszenie: 37065

Zgodnie z ustawą z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych pracodawca będzie zobowiązany wdrożyć możliwość oszczędzania przez pracowników za pośrednictwem pracowniczych planów kapitałowych.
Już 1 stycznia 2020 obowiązek ten obejmie firmy zatrudniające co najmniej 50 pracowników.
Od 1 lipca 2020 roku powinność ta uwzględni firmy zatrudniające co najmniej 20 pracowników, natomiast od 1 stycznia 2021 ustawa obejmie pozostałe podmioty zatrudniające i jednostki sektora finansowego.
Nie zwlekaj z dopełnieniem formalności. Aby zapobiec natłokowi prac w „ostatniej chwili” oferujemy pomoc w wdrożeniu oprogramowania WAPRO PPK 365 już teraz. Jest to samodzielny program do obsługi i zarządzania PPK, przygotowania plików oraz automatycznej wymiany danych z instytucjami finansowymi.
Oferujemy możliwość rezerwacji terminów wdrożenia. Przygotowując się już dziś zyskasz więcej czasu na wybór odpowiedniej instytucji finansowej zarządzającej zgromadzonymi środkami.
Polecamy WAPRO PPK 365 jako narzędzie umożliwiające prowadzenie PPK oraz automatycznie przygotowujące dokumenty dla Instytucji finansowych. Nie trać czasu na „papierologię”.
Wprowadź PPK już dziś, by mieć czas na rozsądny wybór Instytucji finansowej zanim nakaże Ci to ustawa.
Kontakt telefoniczny +48 530 303 355 lub mailowy biuro@it-connection.pl . Zapraszamy również na nasz profil na Facebooku @piotrzajacpl oraz stronę internetową http://piotr-zajac.pl/ lub www.it-connection.pl

Ogłoszeniodawca

Kontakt
Telefon: 530... Pokaż

Zobacz inne ogłoszenia użytkownika ( 10 )

Cena 1zł
Kategoria: Usługi
Typ oferty: Usługi informatyczne
Lokalizacja: Lublin
Wyświetleń: 35

Najczęściej oglądane:

ogłoszenia drobne lublin

Podobne ogłoszenia Zobacz wszystkie ogłoszenia w tej kategorii

Powiadamiaj mnie
o nowych ogłoszeniach
z następującym kryterium:
bezpłatne ogłoszenia lokalne Warszawalokalnie.pl
© 2012 Lublinlokalnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.