Asystent/ka Zarządu-do przyuczenia- wolne weekendy- 1 zmiana

Dodane Wtorek, 04 Stycznia 2022, 8:55:14, ID ogłoszenia: 60534
Do negocjacji
Asystent/ka Zarządu-do przyuczenia- wolne weekendy- 1 zmiana
Wyświetleń: 129

Opis ogłoszenia Asystent/ka Zarządu-do przyuczenia- wolne weekendy- 1 zmiana

Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Parczew (okolice Lubartowa)



Zakres obowiązków:


• Dbanie o właściwy obieg dokumentów w firmie
• Obsługę połączeń telefonicznych, korespondencji firmowej oraz bieżący kontakt z klientami firmy
• Zamawianie art. Biurowych
• Tworzenie pism i dokumentów firmowych oraz raportów
• Weryfikacja i rejestrowanie faktur
• Wprowadzanie płatności oraz monitorowanie płatności faktur
• Importowanie wyciągów bankowych oraz bieżące rozliczanie dokumentów w programie Comarch Optima
• Współpraca z biurem rachunkowym oraz kancelarią adwokacką i podmiotami zewnętrznymi np. urzędami


Wymagania:

• Biegłej obsługi komputera w tym dobra znajomość programu Excel oraz Word
• Doświadczenie w obsłudze urządzeń biurowych
• Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
• Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
• Umiejętność analitycznego podejścia do problemów


Firma oferuje:

• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
• Ubezpieczenie na życie
• Możliwość rozwoju oraz nabycia doświadczenia biznesowego

APLIKUJ:
https://grhpolska.com/single-offer/?id=16211&source=C597

Opis ogłoszenia - Asystent/ka Zarządu-do przyuczenia- wolne weekendy- 1 zmiana

Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Parczew (okolice Lubartowa)



Zakres obowiązków:


• Dbanie o właściwy obieg dokumentów w firmie
• Obsługę połączeń telefonicznych, korespondencji firmowej oraz bieżący kontakt z klientami firmy
• Zamawianie art. Biurowych
• Tworzenie pism i dokumentów firmowych oraz raportów
• Weryfikacja i rejestrowanie faktur
• Wprowadzanie płatności oraz monitorowanie płatności faktur
• Importowanie wyciągów bankowych oraz bieżące rozliczanie dokumentów w programie Comarch Optima
• Współpraca z biurem rachunkowym oraz kancelarią adwokacką i podmiotami zewnętrznymi np. urzędami


Wymagania:

• Biegłej obsługi komputera w tym dobra znajomość programu Excel oraz Word
• Doświadczenie w obsłudze urządzeń biurowych
• Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
• Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
• Umiejętność analitycznego podejścia do problemów


Firma oferuje:

• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
• Ubezpieczenie na życie
• Możliwość rozwoju oraz nabycia doświadczenia biznesowego

APLIKUJ:
https://grhpolska.com/single-offer/?id=16211&source=C597