DESIGN THINKING - KONSORCJUM

Dodane Piątek, 30 Sierpnia 2019, 12:52:52, ID ogłoszenia: 34521
Do negocjacji
DESIGN THINKING - KONSORCJUM
Wyświetleń: 209

Opis ogłoszenia DESIGN THINKING - KONSORCJUM

Ramowy program usługi
1. Podstawy metody Design Thinking - keywords. (45 min)
2. Empatia i diagnoza potrzeb - w drodze do kreatywnego rozwiązywania problemów (45 min).
3. Zasady generowania innowacyjnych rozwiązań. ( 45 min)
4. Prototypowanie i testowanie - do it not thinking. (45 min).
5. Proces design thinkig - case study ( 2 h 15 min ) a) empatia (30 min) b) diagnoza potrzeb (30 min) c) generowanie pomysłów (30 min)
d) prototypowanie i testowanie ( 45 min)


Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia

Uczestnicy szkolenia zdobędą podstawową wiedzę dotyczącą metody i narzędzi wykorzystywanych w procesie Design Thinking (podstawy teoretyczne) oraz następujące umiejętności, których nabycie warunkuje tworzenie innowacyjnych rozwiązań zgodnie z metodologią Design Thinking: - budowania zaangażowania poprzez empatię i zmianę perspektywy projektowania na perspektywę użytkownika, - kreatywnego rozwiązywania problemów w oparciu o interdyscyplinarność i otwartość uczestników procesu, - generowania innowacyjnych produktów i usług z wykorzystaniem iteracyjnego procesu opartego nie na planowaniu ale działaniu, - organizacji czasu i przestrzeni procesu kreatywnego rozwiązywania problemów.

Opis ogłoszenia - DESIGN THINKING - KONSORCJUM

Ramowy program usługi
1. Podstawy metody Design Thinking - keywords. (45 min)
2. Empatia i diagnoza potrzeb - w drodze do kreatywnego rozwiązywania problemów (45 min).
3. Zasady generowania innowacyjnych rozwiązań. ( 45 min)
4. Prototypowanie i testowanie - do it not thinking. (45 min).
5. Proces design thinkig - case study ( 2 h 15 min ) a) empatia (30 min) b) diagnoza potrzeb (30 min) c) generowanie pomysłów (30 min)
d) prototypowanie i testowanie ( 45 min)


Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia

Uczestnicy szkolenia zdobędą podstawową wiedzę dotyczącą metody i narzędzi wykorzystywanych w procesie Design Thinking (podstawy teoretyczne) oraz następujące umiejętności, których nabycie warunkuje tworzenie innowacyjnych rozwiązań zgodnie z metodologią Design Thinking: - budowania zaangażowania poprzez empatię i zmianę perspektywy projektowania na perspektywę użytkownika, - kreatywnego rozwiązywania problemów w oparciu o interdyscyplinarność i otwartość uczestników procesu, - generowania innowacyjnych produktów i usług z wykorzystaniem iteracyjnego procesu opartego nie na planowaniu ale działaniu, - organizacji czasu i przestrzeni procesu kreatywnego rozwiązywania problemów.