DESIGN THINKING PRO DLA FIRM (2 DNI/2 MODERATORÓW)

Dodane Poniedziałek, 25 Marca 2019, 11:28:56, ID ogłoszenia: 26678
Do negocjacji
DESIGN THINKING PRO DLA FIRM (2 DNI/2 MODERATORÓW)
Wyświetleń: 342

Opis ogłoszenia DESIGN THINKING PRO DLA FIRM (2 DNI/2 MODERATORÓW)

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodą Design Thinking – innowacyjnym podejściem do tworzenia nowych produktów i usług opartym na rozwiązywaniu rzeczywistych problemów, wzmacnianiu kreatywności i budowaniu zaangażowania. W ramach usługi uczestnicy nie tylko poznają narzędzia wykorzystywane w ramach metody ale także będą mogli doświadczyć wielowymiarowego i iteracyjnego procesu Design Thinking uporządkowanego w kolejnych etapach wynikających z przyjętej metodologii. Głębokie zrozumienie potrzeb użytkownika, właściwe sformułowanie problemu, generowanie innowacyjnych rozwiązań, natychmiastowe działanie w celu ich urzeczywistnienia i weryfikacji to kamienie milowe procesu, charakteryzowanego w trakcie szkolenia w pięciu kluczowych aspektach: zaangażowanie, interdyscyplinarność, otwartość, działanie, organizacja czasu i przestrzeni.

Uczestnicy szkolenia zdobędą podstawową wiedzę dotyczącą metody i narzędzi wykorzystywanych w procesie Design Thinking (podstawy teoretyczne) oraz następujące umiejętności, których nabycie warunkuje tworzenie innowacyjnych rozwiązań zgodnie z metodologią Design Thinking:

- budowania zaangażowania poprzez empatię i zmianę perspektywy projektowania na perspektywę użytkownika,
- kreatywnego rozwiązywania problemów w oparciu o interdyscyplinarność i otwartość uczestników procesu,
- generowania innowacyjnych produktów i usług z wykorzystaniem iteracyjnego procesu opartego nie na planowaniu ale działaniu,
- organizacji czasu i przestrzeni procesu kreatywnego rozwiązywania problemów.

Efektem szkolenia będzie także innowacyjne rozwiązanie problemu/wyzywania zdefiniowanego przez klienta – właściciela firmy.

Opis ogłoszenia - DESIGN THINKING PRO DLA FIRM (2 DNI/2 MODERATORÓW)

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodą Design Thinking – innowacyjnym podejściem do tworzenia nowych produktów i usług opartym na rozwiązywaniu rzeczywistych problemów, wzmacnianiu kreatywności i budowaniu zaangażowania. W ramach usługi uczestnicy nie tylko poznają narzędzia wykorzystywane w ramach metody ale także będą mogli doświadczyć wielowymiarowego i iteracyjnego procesu Design Thinking uporządkowanego w kolejnych etapach wynikających z przyjętej metodologii. Głębokie zrozumienie potrzeb użytkownika, właściwe sformułowanie problemu, generowanie innowacyjnych rozwiązań, natychmiastowe działanie w celu ich urzeczywistnienia i weryfikacji to kamienie milowe procesu, charakteryzowanego w trakcie szkolenia w pięciu kluczowych aspektach: zaangażowanie, interdyscyplinarność, otwartość, działanie, organizacja czasu i przestrzeni.

Uczestnicy szkolenia zdobędą podstawową wiedzę dotyczącą metody i narzędzi wykorzystywanych w procesie Design Thinking (podstawy teoretyczne) oraz następujące umiejętności, których nabycie warunkuje tworzenie innowacyjnych rozwiązań zgodnie z metodologią Design Thinking:

- budowania zaangażowania poprzez empatię i zmianę perspektywy projektowania na perspektywę użytkownika,
- kreatywnego rozwiązywania problemów w oparciu o interdyscyplinarność i otwartość uczestników procesu,
- generowania innowacyjnych produktów i usług z wykorzystaniem iteracyjnego procesu opartego nie na planowaniu ale działaniu,
- organizacji czasu i przestrzeni procesu kreatywnego rozwiązywania problemów.

Efektem szkolenia będzie także innowacyjne rozwiązanie problemu/wyzywania zdefiniowanego przez klienta – właściciela firmy.