Konsultant ds. obsługi Klienta
Dodane Poniedziałek, 08 Września 2014, 13:10:18, ID ogłoszenia: 3211Opis ogłoszenia Konsultant ds. obsługi Klienta
Biuro Promo Sp. z o.o. - właściciel marki Jobman.pl - Agencja Pracy Tymczasowej działająca na podstawie wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod nr 2163, dla swojego klienta poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy czasowej na stanowisku:
Konsultant ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Lublin
Obowiązki:
- telefoniczne udzielanie informacji
- wprowadzanie zleceń
- aktywowanie usług
- przyjmowanie zgłoszeń o usterkach
Wymagania:
- umiejętność skutecznej wymiany informacji
- umiejętność konsekwentnego dążenia do uzyskania założonego wyniku
- wykształcenie minimum średnie
- gotowość do pracy zmianowej (również weekendy i święta)
- bardzo dobra dykcja
- znajomość pakietu MS Office i Internet
- mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta (min. 6 miesięcy)
- podstawowa znajomość z zakresu technologii internetowych
Oferta:
- umowa o pracę tymczasową
- szkolenie wprowadzające
- niezbędne narzędzia pracy
- praca w młodym dynamicznym zespole
- elastyczny grafik
Informacje dodatkowe:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez formularz zgłoszeniowy na adres:
http://biuropromo.startpraca.pl/application/form/195980/0/1/
Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)".
Opis ogłoszenia - Konsultant ds. obsługi Klienta
Biuro Promo Sp. z o.o. - właściciel marki Jobman.pl - Agencja Pracy Tymczasowej działająca na podstawie wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod nr 2163, dla swojego klienta poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy czasowej na stanowisku:
Konsultant ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Lublin
Obowiązki:
- telefoniczne udzielanie informacji
- wprowadzanie zleceń
- aktywowanie usług
- przyjmowanie zgłoszeń o usterkach
Wymagania:
- umiejętność skutecznej wymiany informacji
- umiejętność konsekwentnego dążenia do uzyskania założonego wyniku
- wykształcenie minimum średnie
- gotowość do pracy zmianowej (również weekendy i święta)
- bardzo dobra dykcja
- znajomość pakietu MS Office i Internet
- mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta (min. 6 miesięcy)
- podstawowa znajomość z zakresu technologii internetowych
Oferta:
- umowa o pracę tymczasową
- szkolenie wprowadzające
- niezbędne narzędzia pracy
- praca w młodym dynamicznym zespole
- elastyczny grafik
Informacje dodatkowe:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez formularz zgłoszeniowy na adres:
http://biuropromo.startpraca.pl/application/form/195980/0/1/
Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)".