naprawa sterownika pompy wtryskowej bosch vp44 vp30 isuzu

Dodane Sobota, 10 Marca 2018, 19:17:32, ID ogłoszenia: 20210
300 zł
naprawa sterownika pompy wtryskowej bosch vp44 vp30 isuzu
Wyświetleń: 803

Opis ogłoszenia naprawa sterownika pompy wtryskowej bosch vp44 vp30 isuzu

OFERTA DOTYCZY SPRZEDAŻY I PROFESJONALNEJ NAPRAWY STEROWNIKÓW PSG5 POMP WTRYSKOWYCH BOSCH VP44 i VP30 ORAZ STEROWNIKÓW ISUZU i ABS

P.U.H OMEGA UL. Brzozowa 57, 27-530 Ożarów tel. 510667029

PRZED NAPRAWĄ KAŻDY STEROWNIK SPRAWDZANY JEST ZA POMOCĄ PODŁĄCZENIA BEZPOŚREDNIO POD WTYCZKĘ PINOWĄ SPECJALISTYCZNYM SPRZĘTEM DIAGNOSTYCZNYM. PO NAPRAWIE BŁĘDY W PAMIĘCI STEROWNIKA SĄ KASOWANE

USZKODZENIE ELEKTRONIKI STEROWNIKA TO GŁÓWNA USTERKA W TYCH POMPACH, A DOKŁADNIEJ PSUJE SIĘ STEROWANIE ZAWOREM REGULACJI DAWKI PALIWA ( TYM MIĘDZY PRZEWODAMI WYSOKIEGO CIŚNIENIA W GŁOWICY POMPY ). W WYNIKU TEGO USZKODZENIA PALIWO NA WTRYSKACH NIE MA ODPOWIEDNIEGO CIŚNIENIA, BĄDŹ NIE JEST PODAWANE WCALE

KOSZT NAPRAWY STEROWNIKA TO 300 ZŁ

NA WYKONANĄ NAPRAWĘ UDZIELAMY 12 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI
WYSTAWIAMY RACHUNEK NA WYKONANĄ USŁUGĘ
WYSYŁKA W CIĄGU JEDNEGO DNIA

JEŚLI W AUCIE WYSTĘPUJE KTÓRYŚ Z NIŻEJ OPISANYCH OBJAWÓW LUB BŁĘDÓW ŚWIADCZY TO ŻE W 95 % ULEGŁ USZKODZENIU STEROWNIK POMPY

OBJAWY USZKODZONEGO STEROWNIKA POMPY TO :
PO ZGASZENIU AUTO NIE CHCE ODPALIĆ
SILNIK CIĘŻKO ODPALIŁ I NIE REAGUJE NA PEDAŁ GAZU LUB ZNIKOMO
SILNIK ZGASŁ PODCZAS PRACY I JUŻ NIE ZAPALIŁ
SILNIK NIERÓWNO PRACUJE
SILNIK DYMI
SILNIK GAŚNIE PO ROZGRZANIU LUB PRZERYWA
SILNIK NIE OSIĄGA PEŁNEJ MOCY

PO ZDIAGNOZOWANIU AUTA KOMPUTEREM MOGĄ SIĘ POJAWIĆ NASTĘPUJĄCE BŁĘDY :

OPEL, SAAB
P1630 ZAWÓR DAWKI
P1631 STEROWNIK POMPY
P1335 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
P0725 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
P1345 CZUJNIK OBROTÓW, SYGNAŁ Z POŁOŻENIA WAŁKA POMPY
P1220 CZAS WTRYSKU, KĄT WTRYSKU, POCZĄTEK TŁOCZENIA
P1650 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
P1560 NAPIĘCIE ZASILANIA PRZEKROCZENIE
P1600 STEROWNIK USZKODZENIE PROGRAMU
P0190 USTERKA MECHANICZNA W SYSTEMIE PALIWA
P1660 ZA MOCNE WEJŚCIE OBWODU SOLENOIDU ODCIĘCIA PALIWA
P0251 WIRNIK KRZYWKA POMPY WTRYSKOWEJ USTERKA, USTERKA ZAWORU SPV DAWKI, REGULACJA MOMENTU WTRYSKU, CISNIENIA PALIWA
AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA
01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY
01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER
0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA
00628 KONTROLA RÓŻNA BIEŻĄCA, KONTROLA WIELKOŚCI NASTAWCZYCH
01376 SYGNAŁ OBROTÓW POMPY WTRYSKOWEJ
N146 NASTAWNIK DAWKI, OBJĘTOŚCI USZKODZENIE
FORD
P1664 STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE
P1564 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ ŻĄDANIE OGRANICZENIA DAWKI PALIWA
P0149 BŁĄD WYPRZEDZENIA KĄTA WTRYSKU
P0167 BŁĄD UKŁADU REGULACJI POCZĄTKU TŁOCZENIA
P1563 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE, ZATRZYMANIE SILNIKA
P1665 USTERKA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ, KOMUNIKACJA
P1666 CZUJNIK WAŁU KORBOWEGO POMPA
0335 CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
NISSAN
P1690 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
P1600 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
P1251 MAGNETYCZNY ZAWÓR REGULACJI DAWKI, SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁY
P1241 REGULACJA POCZĄTKU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU, CZASU WTRYSKU
BMW
73 NIEPRAWIDŁOWY WYNIK PORÓWNANIA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ SILNIKA I POMPY
72 NASTAWNIK POCZĄTKU WTRYSKU, CZASU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU

POMPY TE WYSTĘPUJĄ W NASTĘPUJĄCYCH AUTACH :
AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )
BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)
DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)
FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI
FORD MONDEO 2.0 TDDI
FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE
HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi
ISUZU KB 3.0 TDI
MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
MITSUBISHI CANTER 3.0
NISSAN ALMERA 2.2
NISSAN PATROL GR 3.0
NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0
OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO
OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI
OPEL FRONTERA 2.2 DTI
OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI
OPEL SINTRA 2.2 TD
OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
SKODA SUPERB 2.5 TDI
VW Passat 2.5 TDI
VOLVO FL6 5.5

instrukcja demontazu sterownika

https://www.youtube.com/watch?v=kVjxnTbGKsU

strony internetowe

https://www.puhomega.pl

https://www.naprawa-pomp.com

kanał youtube

https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Ocl5g9z_UdapgWuobg

Dane kontaktowe:

P.U.H Omega ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów

proszę sie powołać na to ogłoszenie

Opis ogłoszenia - naprawa sterownika pompy wtryskowej bosch vp44 vp30 isuzu

OFERTA DOTYCZY SPRZEDAŻY I PROFESJONALNEJ NAPRAWY STEROWNIKÓW PSG5 POMP WTRYSKOWYCH BOSCH VP44 i VP30 ORAZ STEROWNIKÓW ISUZU i ABS

P.U.H OMEGA UL. Brzozowa 57, 27-530 Ożarów tel. 510667029

PRZED NAPRAWĄ KAŻDY STEROWNIK SPRAWDZANY JEST ZA POMOCĄ PODŁĄCZENIA BEZPOŚREDNIO POD WTYCZKĘ PINOWĄ SPECJALISTYCZNYM SPRZĘTEM DIAGNOSTYCZNYM. PO NAPRAWIE BŁĘDY W PAMIĘCI STEROWNIKA SĄ KASOWANE

USZKODZENIE ELEKTRONIKI STEROWNIKA TO GŁÓWNA USTERKA W TYCH POMPACH, A DOKŁADNIEJ PSUJE SIĘ STEROWANIE ZAWOREM REGULACJI DAWKI PALIWA ( TYM MIĘDZY PRZEWODAMI WYSOKIEGO CIŚNIENIA W GŁOWICY POMPY ). W WYNIKU TEGO USZKODZENIA PALIWO NA WTRYSKACH NIE MA ODPOWIEDNIEGO CIŚNIENIA, BĄDŹ NIE JEST PODAWANE WCALE

KOSZT NAPRAWY STEROWNIKA TO 300 ZŁ

NA WYKONANĄ NAPRAWĘ UDZIELAMY 12 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI
WYSTAWIAMY RACHUNEK NA WYKONANĄ USŁUGĘ
WYSYŁKA W CIĄGU JEDNEGO DNIA

JEŚLI W AUCIE WYSTĘPUJE KTÓRYŚ Z NIŻEJ OPISANYCH OBJAWÓW LUB BŁĘDÓW ŚWIADCZY TO ŻE W 95 % ULEGŁ USZKODZENIU STEROWNIK POMPY

OBJAWY USZKODZONEGO STEROWNIKA POMPY TO :
PO ZGASZENIU AUTO NIE CHCE ODPALIĆ
SILNIK CIĘŻKO ODPALIŁ I NIE REAGUJE NA PEDAŁ GAZU LUB ZNIKOMO
SILNIK ZGASŁ PODCZAS PRACY I JUŻ NIE ZAPALIŁ
SILNIK NIERÓWNO PRACUJE
SILNIK DYMI
SILNIK GAŚNIE PO ROZGRZANIU LUB PRZERYWA
SILNIK NIE OSIĄGA PEŁNEJ MOCY

PO ZDIAGNOZOWANIU AUTA KOMPUTEREM MOGĄ SIĘ POJAWIĆ NASTĘPUJĄCE BŁĘDY :

OPEL, SAAB
P1630 ZAWÓR DAWKI
P1631 STEROWNIK POMPY
P1335 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
P0725 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
P1345 CZUJNIK OBROTÓW, SYGNAŁ Z POŁOŻENIA WAŁKA POMPY
P1220 CZAS WTRYSKU, KĄT WTRYSKU, POCZĄTEK TŁOCZENIA
P1650 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
P1560 NAPIĘCIE ZASILANIA PRZEKROCZENIE
P1600 STEROWNIK USZKODZENIE PROGRAMU
P0190 USTERKA MECHANICZNA W SYSTEMIE PALIWA
P1660 ZA MOCNE WEJŚCIE OBWODU SOLENOIDU ODCIĘCIA PALIWA
P0251 WIRNIK KRZYWKA POMPY WTRYSKOWEJ USTERKA, USTERKA ZAWORU SPV DAWKI, REGULACJA MOMENTU WTRYSKU, CISNIENIA PALIWA
AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA
01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY
01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER
0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA
00628 KONTROLA RÓŻNA BIEŻĄCA, KONTROLA WIELKOŚCI NASTAWCZYCH
01376 SYGNAŁ OBROTÓW POMPY WTRYSKOWEJ
N146 NASTAWNIK DAWKI, OBJĘTOŚCI USZKODZENIE
FORD
P1664 STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE
P1564 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ ŻĄDANIE OGRANICZENIA DAWKI PALIWA
P0149 BŁĄD WYPRZEDZENIA KĄTA WTRYSKU
P0167 BŁĄD UKŁADU REGULACJI POCZĄTKU TŁOCZENIA
P1563 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE, ZATRZYMANIE SILNIKA
P1665 USTERKA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ, KOMUNIKACJA
P1666 CZUJNIK WAŁU KORBOWEGO POMPA
0335 CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
NISSAN
P1690 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
P1600 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
P1251 MAGNETYCZNY ZAWÓR REGULACJI DAWKI, SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁY
P1241 REGULACJA POCZĄTKU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU, CZASU WTRYSKU
BMW
73 NIEPRAWIDŁOWY WYNIK PORÓWNANIA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ SILNIKA I POMPY
72 NASTAWNIK POCZĄTKU WTRYSKU, CZASU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU

POMPY TE WYSTĘPUJĄ W NASTĘPUJĄCYCH AUTACH :
AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )
BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)
DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)
FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI
FORD MONDEO 2.0 TDDI
FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE
HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi
ISUZU KB 3.0 TDI
MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
MITSUBISHI CANTER 3.0
NISSAN ALMERA 2.2
NISSAN PATROL GR 3.0
NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0
OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO
OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI
OPEL FRONTERA 2.2 DTI
OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI
OPEL SINTRA 2.2 TD
OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
SKODA SUPERB 2.5 TDI
VW Passat 2.5 TDI
VOLVO FL6 5.5

instrukcja demontazu sterownika

https://www.youtube.com/watch?v=kVjxnTbGKsU

strony internetowe

https://www.puhomega.pl

https://www.naprawa-pomp.com

kanał youtube

https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Ocl5g9z_UdapgWuobg

Dane kontaktowe:

P.U.H Omega ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów

proszę sie powołać na to ogłoszenie