Obsługa klienta - rekrutacja na MAJ 2018 - tylko rozmowy przychodzące

Dodane Środa, 25 Kwietnia 2018, 10:34:03, ID ogłoszenia: 21052
Do negocjacji
Obsługa klienta - rekrutacja na MAJ 2018 - tylko rozmowy przychodzące
Wyświetleń: 623

Opis ogłoszenia Obsługa klienta - rekrutacja na MAJ 2018 - tylko rozmowy przychodzące

IMAR SERVICE GROUP (nr rej. agencji zatrudnienia: 114)

Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego, kadrowego i płacowego. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie rekrutacji. W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm.

Dla naszego klienta, lidera na rynku telefonii komórkowej, poszukujemy osób na stanowisko:

Konsultant/tka infolinii - rozmowy wyłącznie przychodzące

Miejsce pracy: Lublin
KT 05/18


Do obowiązków na powyższym stanowisku należą:

• Odbieranie połączeń od klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora,
• Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów,
• Aktywacja bądź deaktywacja usług i zleceń na kontach klientów
• Proponowanie klientom nowych usług

Od Ciebie oczekujemy:

• Komunikatywności
• Umiejętności obsługi komputera
• Dyspozycyjności (5 dni w tygodniu między poniedziałkiem a niedzielą, po około 8 godzin dziennie, miedzy godzinami 6:00 a 22:00).
Z naszej strony możemy Ci na początek zaoferować:
• Bardzo dobre, kompleksowe i płatne szkolenie oraz program "Opiekun". Dbamy o kompleksowe wdrożenie każdej nowej osoby.
• Jasną ścieżka kariery - uwzględniająca zmianę stanowiska oraz wzrost płacy
• Super atmosferę i wsparcie trenera, kierownika i pracowników
• Najwyższe normy i standardy obsługi klienta – dzięki czemu wszystkie działania przez nas podejmowane są ustrukturyzowane, a procesy opisane. Cały czas podnosimy jakość obsługi, co ma odzwierciedlenie w satysfakcji naszych klientów.
• Możliwość zdobycia doświadczenia pracując dla największego operatora telekomunikacyjnego w kraju, poznanie kultury organizacyjnej.
• Praca u nas nie jest typowym Call Center, gdzie dzwoni się do klienta i zachęca do zakupu oferty - tutaj pomaga się Klientom sieci dzwoniącym z problemem lub czasem reklamacją. Przy okazji obsługi, realizowana jest dosprzedaż usług. Doradcy otrzymują podpowiedzi, jaką ofertą dany klient mógłby być zainteresowany - dzięki czemu można osiągnąć dużą efektowność takiej dosprzedaży i uzyskiwać duże premie.
• 15,00 zł/brutto/godzina to stawka na początek, ta stawka w miarę nabywania doświadczenia, dzięki dobrym wynikom może wzrosnąć. W ramach specjalnego projektu pracownicy są za dobre wyniki są doceniani przez firmę. Dodatkowo, wynagrodzenie można powiększyć próbą podejmowania sprzedaży, dzięki czemu można osiągać na wysokie premie sprzedażowe.
• umowa o pracę (od pierwszego dnia szkolenia)
• możliwość korzystania z różnych świadczeń grupowych - pracowniczych po bardzo atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karty Multisport itp.

Zapraszamy do aplikowania:

lublin@imar.com.pl
lub składania aplikacji w naszym biurze:

Krakowskie Przedmieście 19/30 (deptak) – III p.
Lublin 20-002

Doświadczenie w pracy z klientem oraz zainteresowanie nowoczesnymi technologiami będą dodatkowymi atutami.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez IMAR Service Group w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie i przetwarzanie moich danych osobowych innym podmiotom współpracującym z IMAR Service Group oraz potencjalnym pracodawcom i współpracującym z nimi podmiotami trzecimi do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.

Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.

Opis ogłoszenia - Obsługa klienta - rekrutacja na MAJ 2018 - tylko rozmowy przychodzące

IMAR SERVICE GROUP (nr rej. agencji zatrudnienia: 114)

Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego, kadrowego i płacowego. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie rekrutacji. W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm.

Dla naszego klienta, lidera na rynku telefonii komórkowej, poszukujemy osób na stanowisko:

Konsultant/tka infolinii - rozmowy wyłącznie przychodzące

Miejsce pracy: Lublin
KT 05/18


Do obowiązków na powyższym stanowisku należą:

• Odbieranie połączeń od klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora,
• Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów,
• Aktywacja bądź deaktywacja usług i zleceń na kontach klientów
• Proponowanie klientom nowych usług

Od Ciebie oczekujemy:

• Komunikatywności
• Umiejętności obsługi komputera
• Dyspozycyjności (5 dni w tygodniu między poniedziałkiem a niedzielą, po około 8 godzin dziennie, miedzy godzinami 6:00 a 22:00).
Z naszej strony możemy Ci na początek zaoferować:
• Bardzo dobre, kompleksowe i płatne szkolenie oraz program "Opiekun". Dbamy o kompleksowe wdrożenie każdej nowej osoby.
• Jasną ścieżka kariery - uwzględniająca zmianę stanowiska oraz wzrost płacy
• Super atmosferę i wsparcie trenera, kierownika i pracowników
• Najwyższe normy i standardy obsługi klienta – dzięki czemu wszystkie działania przez nas podejmowane są ustrukturyzowane, a procesy opisane. Cały czas podnosimy jakość obsługi, co ma odzwierciedlenie w satysfakcji naszych klientów.
• Możliwość zdobycia doświadczenia pracując dla największego operatora telekomunikacyjnego w kraju, poznanie kultury organizacyjnej.
• Praca u nas nie jest typowym Call Center, gdzie dzwoni się do klienta i zachęca do zakupu oferty - tutaj pomaga się Klientom sieci dzwoniącym z problemem lub czasem reklamacją. Przy okazji obsługi, realizowana jest dosprzedaż usług. Doradcy otrzymują podpowiedzi, jaką ofertą dany klient mógłby być zainteresowany - dzięki czemu można osiągnąć dużą efektowność takiej dosprzedaży i uzyskiwać duże premie.
• 15,00 zł/brutto/godzina to stawka na początek, ta stawka w miarę nabywania doświadczenia, dzięki dobrym wynikom może wzrosnąć. W ramach specjalnego projektu pracownicy są za dobre wyniki są doceniani przez firmę. Dodatkowo, wynagrodzenie można powiększyć próbą podejmowania sprzedaży, dzięki czemu można osiągać na wysokie premie sprzedażowe.
• umowa o pracę (od pierwszego dnia szkolenia)
• możliwość korzystania z różnych świadczeń grupowych - pracowniczych po bardzo atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karty Multisport itp.

Zapraszamy do aplikowania:

lublin@imar.com.pl
lub składania aplikacji w naszym biurze:

Krakowskie Przedmieście 19/30 (deptak) – III p.
Lublin 20-002

Doświadczenie w pracy z klientem oraz zainteresowanie nowoczesnymi technologiami będą dodatkowymi atutami.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez IMAR Service Group w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie i przetwarzanie moich danych osobowych innym podmiotom współpracującym z IMAR Service Group oraz potencjalnym pracodawcom i współpracującym z nimi podmiotami trzecimi do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.

Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.