Opracowanie strategii obecności firmy w mediach społecznościowych
Dodane Czwartek, 05 Czerwca 2014, 14:06:12, ID ogłoszenia: 2307Opis ogłoszenia Opracowanie strategii obecności firmy w mediach społecznościowych
E-edu.pl jest portalem szkoleniowym, który wykorzystując nowoczesne technologie informacyjne daje możliwość nauki w dowolnym miejscu i czasie. Wychodzimy naprzeciw wyzwaniom edukacyjnym poprzez szerzenie idei nowoczesnego i kompleksowego kształcenia na potrzeby rynku pracy.
Dziś zachęcamy do skorzystania z kursu:
Opracowanie strategii obecności firmy w mediach społecznościowych
CELE KURSU:
Praca nad wizerunkiem firmy w sieci to bardzo trudne zadanie. Internet, jako dynamiczne, otwarte medium, jest miejscem nieustannych dyskusji, także na temat marek i przedsiębiorstw. Z drugiej jednak strony współczesne media, zmierzające do coraz głębszej interaktywności, wymagają od nas włączenia się do rozmowy i aktywnego uczestnictwa w społecznościach. Skuteczność w tej materii może jednak zapewnić wyłącznie dobrze skonstruowana strategia obecności w social media, która pozwoli określić nasze potrzeby, wdrożyć zaplanowany plan komunikacji, a następnie przyjrzeć się efektom, które przynosi. Kurs przeznaczony jest dla osób, które rozpoczynają swoje działania w mediach społecznościowych lub rozpoczęły je jakiś czas temu, ale odczuwają potrzebę uporządkowania ich. W poszczególnych modułach kursu zostały opisane poszczególne fazy tworzenia strategii oraz przedstawione sposoby jej ewaluacji. Materiał kursu został przygotowany tak, aby łączyć teorię z ćwiczeniami pomocniczymi oraz sprawdzającymi wiedzę. W trakcie kursu uczestnicy mają dostęp do elektronicznych materiałów dydaktycznych, dodatkowych zagadnień i ćwiczeń.
W trakcie kursu odbywają się spotkania na czacie z prowadzącym.
KORZYŚCI Z KURSU:
W trakcie kursu uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu:
*tworzenia strategii obecności w mediach społecznościowych,
*dobierania narzędzi do realizacji strategii obecności firmy w mediach społecznościowych,
*oceniania skuteczności działań pod kątem strategii,
*tworzenia działu odpowiedzialnego za komunikację w mediach społecznościowych.
Nie zwlekaj, zapisz się już dziś! http://www.e-edu.pl/media-spolecznosciowe/strategia-obecnosci-firmy-w-mediach-spo%C5%82ecznosciowych
Zapoznaj się z naszymi kursami na stronie www.e-edu.pl
Chcesz być na bieżąco z ofertą E-edu.pl? O wszystkich promocjach, zmianach, ciekawostkach informujemy Was na bieżąco na naszym Facebooku - www.facebook.com/kursyEedu Zapraszamy!
Opis ogłoszenia - Opracowanie strategii obecności firmy w mediach społecznościowych
E-edu.pl jest portalem szkoleniowym, który wykorzystując nowoczesne technologie informacyjne daje możliwość nauki w dowolnym miejscu i czasie. Wychodzimy naprzeciw wyzwaniom edukacyjnym poprzez szerzenie idei nowoczesnego i kompleksowego kształcenia na potrzeby rynku pracy.
Dziś zachęcamy do skorzystania z kursu:
Opracowanie strategii obecności firmy w mediach społecznościowych
CELE KURSU:
Praca nad wizerunkiem firmy w sieci to bardzo trudne zadanie. Internet, jako dynamiczne, otwarte medium, jest miejscem nieustannych dyskusji, także na temat marek i przedsiębiorstw. Z drugiej jednak strony współczesne media, zmierzające do coraz głębszej interaktywności, wymagają od nas włączenia się do rozmowy i aktywnego uczestnictwa w społecznościach. Skuteczność w tej materii może jednak zapewnić wyłącznie dobrze skonstruowana strategia obecności w social media, która pozwoli określić nasze potrzeby, wdrożyć zaplanowany plan komunikacji, a następnie przyjrzeć się efektom, które przynosi. Kurs przeznaczony jest dla osób, które rozpoczynają swoje działania w mediach społecznościowych lub rozpoczęły je jakiś czas temu, ale odczuwają potrzebę uporządkowania ich. W poszczególnych modułach kursu zostały opisane poszczególne fazy tworzenia strategii oraz przedstawione sposoby jej ewaluacji. Materiał kursu został przygotowany tak, aby łączyć teorię z ćwiczeniami pomocniczymi oraz sprawdzającymi wiedzę. W trakcie kursu uczestnicy mają dostęp do elektronicznych materiałów dydaktycznych, dodatkowych zagadnień i ćwiczeń.
W trakcie kursu odbywają się spotkania na czacie z prowadzącym.
KORZYŚCI Z KURSU:
W trakcie kursu uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu:
*tworzenia strategii obecności w mediach społecznościowych,
*dobierania narzędzi do realizacji strategii obecności firmy w mediach społecznościowych,
*oceniania skuteczności działań pod kątem strategii,
*tworzenia działu odpowiedzialnego za komunikację w mediach społecznościowych.
Nie zwlekaj, zapisz się już dziś! http://www.e-edu.pl/media-spolecznosciowe/strategia-obecnosci-firmy-w-mediach-spo%C5%82ecznosciowych
Zapoznaj się z naszymi kursami na stronie www.e-edu.pl
Chcesz być na bieżąco z ofertą E-edu.pl? O wszystkich promocjach, zmianach, ciekawostkach informujemy Was na bieżąco na naszym Facebooku - www.facebook.com/kursyEedu Zapraszamy!