Podstawy umiejętności prowadzenia interwencji kryzysowej.

Dodane Piątek, 22 Grudnia 2017, 13:52:09, ID ogłoszenia: 18865
390 zł
Podstawy umiejętności prowadzenia interwencji kryzysowej.
Wyświetleń: 411

Opis ogłoszenia Podstawy umiejętności prowadzenia interwencji kryzysowej.

Terminy szkolenia: 16.06.2018
Liczba dni szkolenia: 1
Godziny zajęć: 09:00-16:00

Program szkolenia:

1. Definicje kryzysu. Charakterystyka kryzysu.
2. Interwencja kryzysowa i jej modele.
3. Cechy osób prowadzących interwencję kryzysową.
4. Podstawowe umiejętności prowadzenia interwencji kryzysowej.
5. Sześcioetapowy model interwencji kryzysowej.
6. Ocena natężenia kryzysu w interwencji kryzysowej.
7. Ocena sposobu funkcjonowania klienta w interwencji kryzysowej.
8. System oceny selekcyjnej.
9. Kontakt z klientem w interwencji kryzysowej.
10. Działanie w interwencji kryzysowej.
11. Strategie prowadzenia interwencji kryzysowej przez telefon.
12. Prawne, etyczne i moralne problemy w poradnictwie prowadzonym przez telefon.
13. Podstawowe reguły prowadzenia poradnictwa dla trudnych klientów.
14. Różnice między interwencja kryzysową a poradnictwem długoterminowym.
15. Stany transkryzysowe w terapii długoterminowej



Szczegółowy program szkolenia dostępny na naszej stronie internetowej: www.dcp.wroclaw.pl lub info@dcp.wroclaw.pl. Zapisy online dostępne na stronie internetowej lub pod numerem telefonu 71 332 36 70.

Opis ogłoszenia - Podstawy umiejętności prowadzenia interwencji kryzysowej.

Terminy szkolenia: 16.06.2018
Liczba dni szkolenia: 1
Godziny zajęć: 09:00-16:00

Program szkolenia:

1. Definicje kryzysu. Charakterystyka kryzysu.
2. Interwencja kryzysowa i jej modele.
3. Cechy osób prowadzących interwencję kryzysową.
4. Podstawowe umiejętności prowadzenia interwencji kryzysowej.
5. Sześcioetapowy model interwencji kryzysowej.
6. Ocena natężenia kryzysu w interwencji kryzysowej.
7. Ocena sposobu funkcjonowania klienta w interwencji kryzysowej.
8. System oceny selekcyjnej.
9. Kontakt z klientem w interwencji kryzysowej.
10. Działanie w interwencji kryzysowej.
11. Strategie prowadzenia interwencji kryzysowej przez telefon.
12. Prawne, etyczne i moralne problemy w poradnictwie prowadzonym przez telefon.
13. Podstawowe reguły prowadzenia poradnictwa dla trudnych klientów.
14. Różnice między interwencja kryzysową a poradnictwem długoterminowym.
15. Stany transkryzysowe w terapii długoterminowej



Szczegółowy program szkolenia dostępny na naszej stronie internetowej: www.dcp.wroclaw.pl lub info@dcp.wroclaw.pl. Zapisy online dostępne na stronie internetowej lub pod numerem telefonu 71 332 36 70.