Pracownik biurowy w Swansea
Dodane Wtorek, 24 Stycznia 2017, 15:06:32, ID ogłoszenia: 12526Opis ogłoszenia Pracownik biurowy w Swansea
Agencja Pracy Natalia cert: 11074 poszukuje pracownika biurowego do pracy w Swansea.
Forma zatrudnienia: Praca na stałe
Wymagane wykształcenie: studia ukończone z zakresu administracji lub księgowości
Wymagane doświadczenie: minimum 2-3 lata pracy zawodowej w administracji lub księgowości
Wymagania językowe: J. angielski znajomość bardzo dobra w mowie i w piśmie + język hiszpański lub niemiecki
Oferujemy:
Praca legalna na kontrakcie
Terminowe wypłaty
Wynagrodzenie płatne tygodniowo, stawka do uzgodnienia z pracodawcą
Ilość godzin pracy: minimum 40 w tygodniu
Praca zmianowa: Nie
Zakwaterowanie w niedalekiej odległości od miejsca pracy. Pokój jedno osobowy z dostępem do kuchni oraz łazienki. Koszt około 70GB tygodniowo, należy mieć przygotowane aby opłacić za pierwszy tydzień z góry
Wymagania stawiane przez pracodawcę:
Gotowość do pracy, zaangażowanie i chęci do pracy
Umiejętność pracy w zespole
Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
Doświadczenie w pracy administracyjnej lub księgowej ( ewentualnie w dziale zakupów i sprzedaży) minimum 2 lata
Wiek kandydatek/ kandydatów: maksymalnie do 30 roku życia
Odpowiednie nastawienie do pracy,
Jak Aplikować :
Osoby zdecydowane na wyjazd proszone są o przysłanie CV w języku angielskim na adres: apnatalia@o2.pl
Opis ogłoszenia - Pracownik biurowy w Swansea
Agencja Pracy Natalia cert: 11074 poszukuje pracownika biurowego do pracy w Swansea.
Forma zatrudnienia: Praca na stałe
Wymagane wykształcenie: studia ukończone z zakresu administracji lub księgowości
Wymagane doświadczenie: minimum 2-3 lata pracy zawodowej w administracji lub księgowości
Wymagania językowe: J. angielski znajomość bardzo dobra w mowie i w piśmie + język hiszpański lub niemiecki
Oferujemy:
Praca legalna na kontrakcie
Terminowe wypłaty
Wynagrodzenie płatne tygodniowo, stawka do uzgodnienia z pracodawcą
Ilość godzin pracy: minimum 40 w tygodniu
Praca zmianowa: Nie
Zakwaterowanie w niedalekiej odległości od miejsca pracy. Pokój jedno osobowy z dostępem do kuchni oraz łazienki. Koszt około 70GB tygodniowo, należy mieć przygotowane aby opłacić za pierwszy tydzień z góry
Wymagania stawiane przez pracodawcę:
Gotowość do pracy, zaangażowanie i chęci do pracy
Umiejętność pracy w zespole
Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
Doświadczenie w pracy administracyjnej lub księgowej ( ewentualnie w dziale zakupów i sprzedaży) minimum 2 lata
Wiek kandydatek/ kandydatów: maksymalnie do 30 roku życia
Odpowiednie nastawienie do pracy,
Jak Aplikować :
Osoby zdecydowane na wyjazd proszone są o przysłanie CV w języku angielskim na adres: apnatalia@o2.pl