Pracownik (k/m) recepcji w biurze rachunkowym z j. niemieckim

Dodane Wtorek, 21 Grudnia 2021, 13:13:00, ID ogłoszenia: 60379
Do negocjacji
Pracownik (k/m) recepcji w biurze rachunkowym z j. niemieckim
Wyświetleń: 40

Opis ogłoszenia Pracownik (k/m) recepcji w biurze rachunkowym z j. niemieckim

Agencja Pracy Concept Plus Sp. z o.o. (nr 11738) poszukuje dla swojego klienta pracowników na stanowisko:

Pracownik (k/m) recepcji w biurze rachunkowym z j. niemieckim

Miejsce pracy: Vreden (Nadrenia-Północna Westfalia)

Zakres obowiązków:
• obsługa sekretariatu biura rachunkowego - zarządzanie korespondencją i obsługa telefoniczna
• organizacja spotkań z klientami biura rachunkowego (ewentualne tłumaczenie z języka polskiego na niemiecki i odwrotnie)
• zaopatrzenie biura w art. spożywcze i biurowe
• dbanie o porządek na stanowisku pracy
• prace administracyjne

Wymagania:
• minimum średnie wykształcenie
• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
• znajomość języka angielskiego jest dodatkowym atutem
• doświadczenie na podobnym stanowisku
• umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
• bardzo dobra znajomość obsługi programów z pakietu MS Office
• mile widziana znajomość programu DATEV
• dobra organizacja pracy, punktualność
• wysoka kultura osobista

Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie
• stabilne zatrudnienie w renomowanym biurze rachunkowym, które od 40 lat działa na niemieckim rynku
• komfortowe zakwaterowanie
• szkolenia i możliwości rozwoju
• stałe godziny pracy

Z chęcią przedstawimy Państwu szczegóły naszej oferty. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego oraz mailowego.

Concept Plus Sp. z o. o.
Biuro Lublin
ul. 3 Maja 7/1
+48 690 105 366
+48 81 440 09 71
jr@cp-personal.com

Opis ogłoszenia - Pracownik (k/m) recepcji w biurze rachunkowym z j. niemieckim

Agencja Pracy Concept Plus Sp. z o.o. (nr 11738) poszukuje dla swojego klienta pracowników na stanowisko:

Pracownik (k/m) recepcji w biurze rachunkowym z j. niemieckim

Miejsce pracy: Vreden (Nadrenia-Północna Westfalia)

Zakres obowiązków:
• obsługa sekretariatu biura rachunkowego - zarządzanie korespondencją i obsługa telefoniczna
• organizacja spotkań z klientami biura rachunkowego (ewentualne tłumaczenie z języka polskiego na niemiecki i odwrotnie)
• zaopatrzenie biura w art. spożywcze i biurowe
• dbanie o porządek na stanowisku pracy
• prace administracyjne

Wymagania:
• minimum średnie wykształcenie
• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
• znajomość języka angielskiego jest dodatkowym atutem
• doświadczenie na podobnym stanowisku
• umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
• bardzo dobra znajomość obsługi programów z pakietu MS Office
• mile widziana znajomość programu DATEV
• dobra organizacja pracy, punktualność
• wysoka kultura osobista

Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie
• stabilne zatrudnienie w renomowanym biurze rachunkowym, które od 40 lat działa na niemieckim rynku
• komfortowe zakwaterowanie
• szkolenia i możliwości rozwoju
• stałe godziny pracy

Z chęcią przedstawimy Państwu szczegóły naszej oferty. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego oraz mailowego.

Concept Plus Sp. z o. o.
Biuro Lublin
ul. 3 Maja 7/1
+48 690 105 366
+48 81 440 09 71
jr@cp-personal.com