Pracownik Telecentrum

Dodane Poniedziałek, 06 Marca 2017, 12:37:32, ID ogłoszenia: 13389
2 200 zł
Pracownik Telecentrum
Wyświetleń: 940

Opis ogłoszenia Pracownik Telecentrum

Czym będziesz się zajmować?

Przyjmowaniem, rejestracją i udzielaniem informacji Klientom w zakresie:
- zgłoszeń zagrożenia życia lub mienia wynikających z procesu dystrybucji energii elektrycznej
- zgłoszeń dotyczących przerw w dostawach energii elektrycznej
- innych zgłoszeń związanych z korzystaniem z usług dostawcy energii elektrycznej

Czego od Ciebie oczekujemy?

- zaangażowania w wykonywaną pracę oraz chęci dalszego rozwoju w strukturach naszej organizacji
- odpowiedzialności za cykl życia zgłoszenia
- gotowości do nieustannego doskonalenia kompetencji społecznych takich jak:
* umiejętność słuchania i zadawania pytań
* operowanie językiem korzyści
* umiejętność przekonywania
- logicznego, analitycznego myślenia i umiejętności szukania rozwiązań
- umiejętności podejmowania decyzji pod presją czasu
- poczucia humoru, rozładowującego napięcie w trudnej sytuacji
- poprawnej dykcji (warunek konieczny w przypadku rozmów telefonicznych)
- komunikatywna znajomość języków obcych oraz zainteresowanie nowoczesnymi technologiami będzie dodatkowym atutem.

Wynagrodzenie 2200 zł brutto

Opis ogłoszenia - Pracownik Telecentrum

Czym będziesz się zajmować?

Przyjmowaniem, rejestracją i udzielaniem informacji Klientom w zakresie:
- zgłoszeń zagrożenia życia lub mienia wynikających z procesu dystrybucji energii elektrycznej
- zgłoszeń dotyczących przerw w dostawach energii elektrycznej
- innych zgłoszeń związanych z korzystaniem z usług dostawcy energii elektrycznej

Czego od Ciebie oczekujemy?

- zaangażowania w wykonywaną pracę oraz chęci dalszego rozwoju w strukturach naszej organizacji
- odpowiedzialności za cykl życia zgłoszenia
- gotowości do nieustannego doskonalenia kompetencji społecznych takich jak:
* umiejętność słuchania i zadawania pytań
* operowanie językiem korzyści
* umiejętność przekonywania
- logicznego, analitycznego myślenia i umiejętności szukania rozwiązań
- umiejętności podejmowania decyzji pod presją czasu
- poczucia humoru, rozładowującego napięcie w trudnej sytuacji
- poprawnej dykcji (warunek konieczny w przypadku rozmów telefonicznych)
- komunikatywna znajomość języków obcych oraz zainteresowanie nowoczesnymi technologiami będzie dodatkowym atutem.

Wynagrodzenie 2200 zł brutto