Regionalny Manager Sprzedaży
Dodane Czwartek, 27 Kwietnia 2017, 9:05:07, ID ogłoszenia: 14615Opis ogłoszenia Regionalny Manager Sprzedaży
Miejsce pracy: obszar województw – lubelskie, podkarpackie, podlaskie, warmińsko – mazurskie, praca zdalna
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, odpowiedzialna będzie za:
- opracowywanie i efektywną realizację strategii sprzedaży na podległym terenie,
- rozpoznawanie oraz bieżące monitorowanie rynku, konkurencji oraz oczekiwań klientów,
- dbanie o dotychczasowych oraz pozyskanie nowych Klientów na oferowane produkty,
- zagwarantowanie najwyższych standardów w zakresie obsługi Klienta,
- proponowanie i inicjowanie zmian w oparciu o sytuację rynkową i obowiązujące trendy.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane o profilu technicznym),
- kreatywność i przedsiębiorczość,
- doświadczenie na podobnym stanowisku (atutem będzie doświadczenie w sprzedaży towarów branży budowlanej lub pokrewnych),
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów handlowych,
- umiejętność budowania relacji z klientem i strategicznego myślenia,
- pro aktywność i podejście biznesowe,
- wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, negocjacyjne i analityczne,
- prawo jazdy kat. B.,
Oferujemy:
- odpowiedzialną pracę w stabilnej firmie,
- umowę o pracę bezpośrednio w firmie Pracodawcy,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- indywidualne podejście,
- dużą samodzielność w działaniu oraz możliwość wprowadzania własnych pomysłów,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne wynagrodzenie obejmujące część stałą oraz prowizyjną,
- bardzo dobre warunki pracy,
- niezbędne narzędzia pracy,
Agencja Doradztwa Personalnego Kosek & Kosek nr. Cert. 11609
Opis ogłoszenia - Regionalny Manager Sprzedaży
Miejsce pracy: obszar województw – lubelskie, podkarpackie, podlaskie, warmińsko – mazurskie, praca zdalna
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, odpowiedzialna będzie za:
- opracowywanie i efektywną realizację strategii sprzedaży na podległym terenie,
- rozpoznawanie oraz bieżące monitorowanie rynku, konkurencji oraz oczekiwań klientów,
- dbanie o dotychczasowych oraz pozyskanie nowych Klientów na oferowane produkty,
- zagwarantowanie najwyższych standardów w zakresie obsługi Klienta,
- proponowanie i inicjowanie zmian w oparciu o sytuację rynkową i obowiązujące trendy.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane o profilu technicznym),
- kreatywność i przedsiębiorczość,
- doświadczenie na podobnym stanowisku (atutem będzie doświadczenie w sprzedaży towarów branży budowlanej lub pokrewnych),
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów handlowych,
- umiejętność budowania relacji z klientem i strategicznego myślenia,
- pro aktywność i podejście biznesowe,
- wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, negocjacyjne i analityczne,
- prawo jazdy kat. B.,
Oferujemy:
- odpowiedzialną pracę w stabilnej firmie,
- umowę o pracę bezpośrednio w firmie Pracodawcy,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- indywidualne podejście,
- dużą samodzielność w działaniu oraz możliwość wprowadzania własnych pomysłów,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne wynagrodzenie obejmujące część stałą oraz prowizyjną,
- bardzo dobre warunki pracy,
- niezbędne narzędzia pracy,
Agencja Doradztwa Personalnego Kosek & Kosek nr. Cert. 11609