Specjalista ds Obsługi Klienta

Dodane Wtorek, 09 Listopada 2021, 14:49:20, ID ogłoszenia: 59287
Do negocjacji
Specjalista ds Obsługi Klienta
Wyświetleń: 61

Opis ogłoszenia Specjalista ds Obsługi Klienta

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów,

Obsługa Klientów polskojęzycznych ( a jeśli porozumiewasz się w języku angielskim – także angielskojęzycznych),

Wprowadzanie danych do systemu,

Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych,

Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych,

Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń,

Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów,

Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu,

Dbanie o wysoką jakość obsługi.

NASZE WYMAGANIA:

Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) + (opcjonalnie) znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2),

Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office,

Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi,

Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta,

Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy.

TO OFERUJEMY:

Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy,

Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym,

Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),

Szkolenie przygotowujące do pracy,

Wiele wyzwań i ambitnych zadań,

Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie.

Opis ogłoszenia - Specjalista ds Obsługi Klienta

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów,

Obsługa Klientów polskojęzycznych ( a jeśli porozumiewasz się w języku angielskim – także angielskojęzycznych),

Wprowadzanie danych do systemu,

Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych,

Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych,

Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń,

Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów,

Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu,

Dbanie o wysoką jakość obsługi.

NASZE WYMAGANIA:

Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) + (opcjonalnie) znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2),

Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office,

Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi,

Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta,

Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy.

TO OFERUJEMY:

Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy,

Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym,

Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),

Szkolenie przygotowujące do pracy,

Wiele wyzwań i ambitnych zadań,

Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie.