Specjalista ds Obsługi Klienta
Dodane Wtorek, 09 Listopada 2021, 14:49:20, ID ogłoszenia: 59287Opis ogłoszenia Specjalista ds Obsługi Klienta
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów,
Obsługa Klientów polskojęzycznych ( a jeśli porozumiewasz się w języku angielskim – także angielskojęzycznych),
Wprowadzanie danych do systemu,
Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych,
Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych,
Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń,
Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów,
Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu,
Dbanie o wysoką jakość obsługi.
NASZE WYMAGANIA:
Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) + (opcjonalnie) znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2),
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office,
Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi,
Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta,
Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy.
TO OFERUJEMY:
Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy,
Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym,
Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
Szkolenie przygotowujące do pracy,
Wiele wyzwań i ambitnych zadań,
Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie.
Opis ogłoszenia - Specjalista ds Obsługi Klienta
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów,
Obsługa Klientów polskojęzycznych ( a jeśli porozumiewasz się w języku angielskim – także angielskojęzycznych),
Wprowadzanie danych do systemu,
Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych,
Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych,
Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń,
Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów,
Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu,
Dbanie o wysoką jakość obsługi.
NASZE WYMAGANIA:
Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) + (opcjonalnie) znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2),
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office,
Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi,
Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta,
Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy.
TO OFERUJEMY:
Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy,
Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym,
Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
Szkolenie przygotowujące do pracy,
Wiele wyzwań i ambitnych zadań,
Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie.