Specjalista ds. Obsługi Klienta Contact Center

Dodane Poniedziałek, 11 Lipca 2016, 14:21:43, ID ogłoszenia: 8208
Do negocjacji
Specjalista ds. Obsługi Klienta Contact Center
Wyświetleń: 390

Opis ogłoszenia Specjalista ds. Obsługi Klienta Contact Center

Open Finance, lider na rynku doradztwa finansowego w Polsce, aktualnie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta


Wartością firmy są ludzie, dlatego Naszym pracownikom oferujemy:

- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + wysokie prowizje + rozbudowany system motywacyjny (nagrody finansowe
i rzeczowe),

- Zdajmy sobie sprawę z tego, że w dzisiejszych czasach sama wypłata to za mało. Z tego powodu poza wynagrodzeniem podstawowym, przygotowaliśmy szeroki wachlarz konkursów i bonusów, które dodatkowo zmotywują Cię do pracy i zwiększą Twoje wynagrodzenie.

- Możliwość rozwoju zawodowego w ogólnopolskiej instytucji finansowej,
Profesjonalne szkolenia,
- Cykliczne warsztaty, coachingi, szkolenia ze specjalistami z branży finansowej,
- Możliwość udziału w programach szkoleniowych (Akademia Finansów), umożliwiających awans w strukturach grupy Getin Holding,

- Pracując w naszej firmie, masz możliwość wzięcia udziału w prestiżowym szkoleniu „Akademia Finansów” oraz wielu innych programach szkoleniowych, kończących się certyfikatami, które będziesz mógł wykorzystać w dalszej karierze zawodowej w strukturach naszego holdingu
i innych firmach.

- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,
- Przyjazną, partnerską atmosferę pracy,


Zadania i obowiązki:

- Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klienta i umożliwienie kontaktu z doradcą finansowym,
- Budowanie właściwych relacji i kontaktów z klientami,
- Informowanie klienta o bieżącej ofercie i produktach.


Wymagania i umiejętności:

- Otwartość na nowe wyzwania i odporność na stres,
- Determinacja w realizacji celów,
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi,
- Pozytywne nastawienie do pracy,
- Wysoka orientacja na potrzeby klienta,
- Zaangażowanie, nastawienie na sukces.

Opis ogłoszenia - Specjalista ds. Obsługi Klienta Contact Center

Open Finance, lider na rynku doradztwa finansowego w Polsce, aktualnie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta


Wartością firmy są ludzie, dlatego Naszym pracownikom oferujemy:

- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + wysokie prowizje + rozbudowany system motywacyjny (nagrody finansowe
i rzeczowe),

- Zdajmy sobie sprawę z tego, że w dzisiejszych czasach sama wypłata to za mało. Z tego powodu poza wynagrodzeniem podstawowym, przygotowaliśmy szeroki wachlarz konkursów i bonusów, które dodatkowo zmotywują Cię do pracy i zwiększą Twoje wynagrodzenie.

- Możliwość rozwoju zawodowego w ogólnopolskiej instytucji finansowej,
Profesjonalne szkolenia,
- Cykliczne warsztaty, coachingi, szkolenia ze specjalistami z branży finansowej,
- Możliwość udziału w programach szkoleniowych (Akademia Finansów), umożliwiających awans w strukturach grupy Getin Holding,

- Pracując w naszej firmie, masz możliwość wzięcia udziału w prestiżowym szkoleniu „Akademia Finansów” oraz wielu innych programach szkoleniowych, kończących się certyfikatami, które będziesz mógł wykorzystać w dalszej karierze zawodowej w strukturach naszego holdingu
i innych firmach.

- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,
- Przyjazną, partnerską atmosferę pracy,


Zadania i obowiązki:

- Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klienta i umożliwienie kontaktu z doradcą finansowym,
- Budowanie właściwych relacji i kontaktów z klientami,
- Informowanie klienta o bieżącej ofercie i produktach.


Wymagania i umiejętności:

- Otwartość na nowe wyzwania i odporność na stres,
- Determinacja w realizacji celów,
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi,
- Pozytywne nastawienie do pracy,
- Wysoka orientacja na potrzeby klienta,
- Zaangażowanie, nastawienie na sukces.