Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim

Dodane Piątek, 19 Maja 2017, 15:40:51, ID ogłoszenia: 15284
Do negocjacji
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim
Wyświetleń: 476

Opis ogłoszenia Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim

Poszukiwany Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim!

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.

Zakres obowiązków:
Codzienny kontakt z niemieckojęzycznym Klientem;
Pomoc w rozwiązywaniu problemów niemieckojęzycznych Klientów i analiza ich potrzeb;
Zapewnienie wysokich standardów jakości obsługi .

Oczekiwania:
Znajomość języka niemieckiego (od poziomu B2);
Umiejętność obsługi komputera;
Mile widziane jakiekolwiek doświadczenie w obsłudze Klienta.

Oferujemy:
Przyjemną pracę w stabilnej na rynku firmie w oparciu o umowę o pracę;
Stałe i atrakcyjne wynagrodzenie;
Bogaty pakiet benefitów;
Możliwość awansu i rozwijania swoich umiejętności zawodowych.

Aplikacje prosimy przesyłać po kliknięciu w link: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista_ds._obslugi_klienta/12514-15760-25-909-1647.html

Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Group nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 636.

Opis ogłoszenia - Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim

Poszukiwany Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim!

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.

Zakres obowiązków:
Codzienny kontakt z niemieckojęzycznym Klientem;
Pomoc w rozwiązywaniu problemów niemieckojęzycznych Klientów i analiza ich potrzeb;
Zapewnienie wysokich standardów jakości obsługi .

Oczekiwania:
Znajomość języka niemieckiego (od poziomu B2);
Umiejętność obsługi komputera;
Mile widziane jakiekolwiek doświadczenie w obsłudze Klienta.

Oferujemy:
Przyjemną pracę w stabilnej na rynku firmie w oparciu o umowę o pracę;
Stałe i atrakcyjne wynagrodzenie;
Bogaty pakiet benefitów;
Możliwość awansu i rozwijania swoich umiejętności zawodowych.

Aplikacje prosimy przesyłać po kliknięciu w link: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista_ds._obslugi_klienta/12514-15760-25-909-1647.html

Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Group nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 636.