Specjalista ds. organizacji szkoleń
Dodane Czwartek, 27 Kwietnia 2017, 13:35:02, ID ogłoszenia: 14716Opis ogłoszenia Specjalista ds. organizacji szkoleń
Polska Giełda Pracy Sp. z o.o. dynamicznie rozwijająca się firma szkoleniowo-doradcza specjalizująca się m.in. w pozyskiwaniu środków z funduszy unijnych poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. organizacji szkoleń
Miejsce pracy: Lublin
Obowiązki:
•organizacja szkoleń (m.in. trenerzy, sale),
• przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,
• ustalanie harmonogramu zajęć,
• organizacja spotkań rekrutacyjnych,
• opieka nad Uczestnikami szkoleń w czasie zajęć,
• weryfikacja dokumentów szkoleniowych i rekrutacyjnych,
• prowadzenie baz danych Uczestników szkoleń.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe,
• min. 3- letnie doświadczenie w organizacji szkoleń,
• min. 2- letnie doświadczenie w funduszach strukturalnych,
• mile widziana znajomość języka angielskiego,
• bardzo dobra organizacja pracy,
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
• umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
• pracę w miłym, dynamicznym zespole,
• atrakcyjny system wynagradzania.
Osoby spełniające powyższe oczekiwania prosimy o przesłanie swojego życiorysu zawodowego wraz z listem motywacyjnym e-mailem na adres: info@gieldapracy24.pl (w temacie prosimy wpisać nazwę stanowiska)
W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, 2281, z 2016 r. poz. 195, 677 ze zm.)”
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Opis ogłoszenia - Specjalista ds. organizacji szkoleń
Polska Giełda Pracy Sp. z o.o. dynamicznie rozwijająca się firma szkoleniowo-doradcza specjalizująca się m.in. w pozyskiwaniu środków z funduszy unijnych poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. organizacji szkoleń
Miejsce pracy: Lublin
Obowiązki:
•organizacja szkoleń (m.in. trenerzy, sale),
• przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,
• ustalanie harmonogramu zajęć,
• organizacja spotkań rekrutacyjnych,
• opieka nad Uczestnikami szkoleń w czasie zajęć,
• weryfikacja dokumentów szkoleniowych i rekrutacyjnych,
• prowadzenie baz danych Uczestników szkoleń.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe,
• min. 3- letnie doświadczenie w organizacji szkoleń,
• min. 2- letnie doświadczenie w funduszach strukturalnych,
• mile widziana znajomość języka angielskiego,
• bardzo dobra organizacja pracy,
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
• umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
• pracę w miłym, dynamicznym zespole,
• atrakcyjny system wynagradzania.
Osoby spełniające powyższe oczekiwania prosimy o przesłanie swojego życiorysu zawodowego wraz z listem motywacyjnym e-mailem na adres: info@gieldapracy24.pl (w temacie prosimy wpisać nazwę stanowiska)
W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, 2281, z 2016 r. poz. 195, 677 ze zm.)”
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.