SPECJALISTYCZNY KURS DIAGNOZY PSYCHOLOGICZNEJ. IDS-P SKALA INTELIGENCJI I ROZWOJU DLA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM.
Dodane Wtorek, 05 Czerwca 2018, 20:18:35, ID ogłoszenia: 21851Opis ogłoszenia SPECJALISTYCZNY KURS DIAGNOZY PSYCHOLOGICZNEJ. IDS-P SKALA INTELIGENCJI I ROZWOJU DLA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM.
Mamy jeszcze wolne miejsca na szkolenie pt."SPECJALISTYCZNY KURS DIAGNOZY PSYCHOLOGICZNEJ. IDS-P SKALA INTELIGENCJI I ROZWOJU DLA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM."
Program szkolenia:
1. Charakterystyka metody- Skala Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym IDS-P.
2. IDS-P - właściwości psychometryczne testu.
3. Procedura badania z uwzględnieniem kontaktu z małym pacjentem i wywiadu klinicznego dotyczącego dziecka. Praca warsztatowa.
4. Ocena odpowiedzi w wybranych testach IDS-P. Praca warsztatowa.
5. Zasady obliczania wyników i ich interpretacji. Praca warsztatowa.
6. Analiza studium przypadków dzieci w wieku 3-5 lat i analiza ich wyników w poszczególnych sferach rozwoju dziecka: zdolności poznawcze, umiejętności psychomotoryczne, kompetencje społeczno-emocjonalne, matematyka, język i motywacja.
7. Praca warsztatowa - opracowywanie opinii psychologicznych dzieci w wieku przedszkolnym z uwzględnieniem wyników badania IDS-P.
Opis ogłoszenia - SPECJALISTYCZNY KURS DIAGNOZY PSYCHOLOGICZNEJ. IDS-P SKALA INTELIGENCJI I ROZWOJU DLA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM.
Mamy jeszcze wolne miejsca na szkolenie pt."SPECJALISTYCZNY KURS DIAGNOZY PSYCHOLOGICZNEJ. IDS-P SKALA INTELIGENCJI I ROZWOJU DLA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM."
Program szkolenia:
1. Charakterystyka metody- Skala Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym IDS-P.
2. IDS-P - właściwości psychometryczne testu.
3. Procedura badania z uwzględnieniem kontaktu z małym pacjentem i wywiadu klinicznego dotyczącego dziecka. Praca warsztatowa.
4. Ocena odpowiedzi w wybranych testach IDS-P. Praca warsztatowa.
5. Zasady obliczania wyników i ich interpretacji. Praca warsztatowa.
6. Analiza studium przypadków dzieci w wieku 3-5 lat i analiza ich wyników w poszczególnych sferach rozwoju dziecka: zdolności poznawcze, umiejętności psychomotoryczne, kompetencje społeczno-emocjonalne, matematyka, język i motywacja.
7. Praca warsztatowa - opracowywanie opinii psychologicznych dzieci w wieku przedszkolnym z uwzględnieniem wyników badania IDS-P.