Wdrożeniowiec systemów finansowo - księgowych (TETA ERP)

Dodane Sobota, 08 Stycznia 2022, 14:25:20, ID ogłoszenia: 60605
Do negocjacji
Wdrożeniowiec systemów finansowo - księgowych (TETA ERP)
Wyświetleń: 58

Opis ogłoszenia Wdrożeniowiec systemów finansowo - księgowych (TETA ERP)

Obecnie poszukujemy:
• Specjalisty ds. wdrożeń systemu finansowo - księgowego (TETA Finanse)

Miejsce pracy: Rzeszów LUB Zdalnie

Będziesz odpowiadał za:
• Prowadzenie projektów wdrożeniowych
• Analiza biznesowa w obszarze finansów i księgowości
• Prowadzenie szkoleń
• Obsługa zgłoszeń serwisowych

Jeżeli:
• Posiadasz doświadczenie w pracy w obszarze finansów i księgowości
• Znasz system TETA Finanse oraz język zapytań SQL
• Nie masz problemów z wiedzą merytoryczną nt. procesów finansowo-księgowych
• Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B


W zamian za swoje zaangażowanie otrzymasz:
• Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę
• Pracę od poniedziałku do piątku w przyjemnych godzinach: 8:00 - 16:00
• Wynagrodzenie podstawowe zależne od posiadanego doświadczenia i umiejętności
• Pracę w firmie bez korporacyjnych nawyków ze stałą kadrą pracowniczą cechującą się propracowniczym podejściem
• Multisport oraz Ubezpieczenie grupowe z możliwością ubezpieczenia członków rodziny
• Opiekę medyczną z PZU
• Dofinansowanie do obiadów (5 zł dziennie) oraz dofinansowanie do okularów
• Premie świąteczne oraz wczasy pod gruszą
• Coroczne imprezy integracyjne
• A dodatkowo w dniu swoich urodzin, otrzymujesz wolne!



MASZ PYTANIA?
Zadzwoń: 501-726-511

Prześlij nam swoje CV na adres e-mail: specjalista-ds-wdrozen.hvmq.qiya@tbapply.pl



Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Opis ogłoszenia - Wdrożeniowiec systemów finansowo - księgowych (TETA ERP)

Obecnie poszukujemy:
• Specjalisty ds. wdrożeń systemu finansowo - księgowego (TETA Finanse)

Miejsce pracy: Rzeszów LUB Zdalnie

Będziesz odpowiadał za:
• Prowadzenie projektów wdrożeniowych
• Analiza biznesowa w obszarze finansów i księgowości
• Prowadzenie szkoleń
• Obsługa zgłoszeń serwisowych

Jeżeli:
• Posiadasz doświadczenie w pracy w obszarze finansów i księgowości
• Znasz system TETA Finanse oraz język zapytań SQL
• Nie masz problemów z wiedzą merytoryczną nt. procesów finansowo-księgowych
• Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B


W zamian za swoje zaangażowanie otrzymasz:
• Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę
• Pracę od poniedziałku do piątku w przyjemnych godzinach: 8:00 - 16:00
• Wynagrodzenie podstawowe zależne od posiadanego doświadczenia i umiejętności
• Pracę w firmie bez korporacyjnych nawyków ze stałą kadrą pracowniczą cechującą się propracowniczym podejściem
• Multisport oraz Ubezpieczenie grupowe z możliwością ubezpieczenia członków rodziny
• Opiekę medyczną z PZU
• Dofinansowanie do obiadów (5 zł dziennie) oraz dofinansowanie do okularów
• Premie świąteczne oraz wczasy pod gruszą
• Coroczne imprezy integracyjne
• A dodatkowo w dniu swoich urodzin, otrzymujesz wolne!



MASZ PYTANIA?
Zadzwoń: 501-726-511

Prześlij nam swoje CV na adres e-mail: specjalista-ds-wdrozen.hvmq.qiya@tbapply.pl



Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).