Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego

Dodane Wtorek, 03 Września 2019, 21:52:23, ID ogłoszenia: 34913
Do negocjacji
Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego
Wyświetleń: 273

Opis ogłoszenia Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego

Dla naszego Klienta szukamy osób na stanowisko:

Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego

Kogo szukamy?
Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:

- Bardzo dobrą znajomość języka francuskiego
- Dobrą znajomość języka angielskiego
- Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
- Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
D- oświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane, ale nie jest wymagane)
- Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami

Czym będziesz się zajmować?
Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:

- Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
- Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
- Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
- Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

Co oferujemy

Praca wśród świetnych ludzi, legendarna atmosfera
Nieformalny dress code
Coroczny piknik rodzinny
Niezapomniane wydarzenia integracyjne
Wolontariat pracowniczy oraz świetne programy CSR
Cenimy i szanujemy różnorodność pod kątem płci, narodowości, ról, wieku, zainteresowań
Wewnętrzne okazje do celebracji: Dzień Dziecka, Mikołajki i wiele innych
Wsparcie dla hobby pracowników: Business Run, e-sport games, koszykówka, siatkówka

Rozwój

Ścieżka liderska i ekspercka
Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
Baza wiedzy Harvard Business Review
Plan wdrożenia nowych pracowników oraz Buddy
Szeroka oferta szkoleń w klasie i e-learning
Dofinansowanie studiów podyplomowych i kursów
Wiele firm pod jednym dachem / wewnętrzni headhuntersi
Wewnętrzne eventy rozwojowe: konferencje, spotkania, communities
Platforma Education First do nauki j. angielskiego online

Benefity

Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
Dodatkowe ubezpieczenie na życie
Bogaty pakiet dodatków do wyboru (fitness, siłownia, kino, itp.)
Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
Parkingi dla rowerzystów i carpooling
Kawa, mleko i szeroki wybór herbat dla każdego
Kwiaty antysmogowe w biurach
Leasing samochodu

Opis ogłoszenia - Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego

Dla naszego Klienta szukamy osób na stanowisko:

Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego

Kogo szukamy?
Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:

- Bardzo dobrą znajomość języka francuskiego
- Dobrą znajomość języka angielskiego
- Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
- Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
D- oświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane, ale nie jest wymagane)
- Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami

Czym będziesz się zajmować?
Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:

- Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
- Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
- Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
- Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

Co oferujemy

Praca wśród świetnych ludzi, legendarna atmosfera
Nieformalny dress code
Coroczny piknik rodzinny
Niezapomniane wydarzenia integracyjne
Wolontariat pracowniczy oraz świetne programy CSR
Cenimy i szanujemy różnorodność pod kątem płci, narodowości, ról, wieku, zainteresowań
Wewnętrzne okazje do celebracji: Dzień Dziecka, Mikołajki i wiele innych
Wsparcie dla hobby pracowników: Business Run, e-sport games, koszykówka, siatkówka

Rozwój

Ścieżka liderska i ekspercka
Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
Baza wiedzy Harvard Business Review
Plan wdrożenia nowych pracowników oraz Buddy
Szeroka oferta szkoleń w klasie i e-learning
Dofinansowanie studiów podyplomowych i kursów
Wiele firm pod jednym dachem / wewnętrzni headhuntersi
Wewnętrzne eventy rozwojowe: konferencje, spotkania, communities
Platforma Education First do nauki j. angielskiego online

Benefity

Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
Dodatkowe ubezpieczenie na życie
Bogaty pakiet dodatków do wyboru (fitness, siłownia, kino, itp.)
Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
Parkingi dla rowerzystów i carpooling
Kawa, mleko i szeroki wybór herbat dla każdego
Kwiaty antysmogowe w biurach
Leasing samochodu