Kierownik Oddziału
Dodane Wtorek, 01 Października 2019, 12:53:13, ID ogłoszenia: 35707Opis ogłoszenia Kierownik Oddziału
Opis stanowiska:
Realizowanie założeń sprzedażowych w kanale tradycyjnym i inwestycyjnym,
Efektywne zarządzanie podległym zespołem,
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów firmy oraz podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami,
Prowadzenie profesjonalnej obsługi klienta,
Aktywne współtworzenie polityki produktowej firmy,
Analizę segmentu rynku i działań konkurencji,
Współtworzenie wizerunku firmy wśród klientów B2B oraz innych uczestników rynku w branży.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomiczne lub techniczne),
Minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w dziale sprzedaży lub minimum 3-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku handlowym,
Umiejętności zarządzania relacjami z klientami za pomocą systemu CRM,
Znajomość technik negocjacyjnych i sprzedażowych (up-selling, cross-selling),
Czynne prawo jazdy kat. B,
Dobra znajomość pakietu Ms Office,
Umiejętność sprawnego planowania swoich zadań, zorientowania na klienta, wysokiej kultury osobistej.
Doświadczenie we współpracy z generalnymi wykonawcami lub integratorami – będzie dodatkowym atutem.
Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/21729
Opis ogłoszenia - Kierownik Oddziału
Opis stanowiska:
Realizowanie założeń sprzedażowych w kanale tradycyjnym i inwestycyjnym,
Efektywne zarządzanie podległym zespołem,
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów firmy oraz podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami,
Prowadzenie profesjonalnej obsługi klienta,
Aktywne współtworzenie polityki produktowej firmy,
Analizę segmentu rynku i działań konkurencji,
Współtworzenie wizerunku firmy wśród klientów B2B oraz innych uczestników rynku w branży.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomiczne lub techniczne),
Minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w dziale sprzedaży lub minimum 3-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku handlowym,
Umiejętności zarządzania relacjami z klientami za pomocą systemu CRM,
Znajomość technik negocjacyjnych i sprzedażowych (up-selling, cross-selling),
Czynne prawo jazdy kat. B,
Dobra znajomość pakietu Ms Office,
Umiejętność sprawnego planowania swoich zadań, zorientowania na klienta, wysokiej kultury osobistej.
Doświadczenie we współpracy z generalnymi wykonawcami lub integratorami – będzie dodatkowym atutem.
Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/21729