Obsługa klienta / Menadżer Oddziału

Dodane Wtorek, 05 Listopada 2013, 15:43:47, ID ogłoszenia: 1023
3 000 zł
Obsługa klienta / Menadżer Oddziału
Wyświetleń: 1447

Opis ogłoszenia Obsługa klienta / Menadżer Oddziału

Szybko i prężnie rozwijające się Firma, poszukuję na terenie lublina i okolic osób na stanowisko:

* Obsługa klienta indywidualnego, analiza potrzeb (po odbyciu szkoleń oczywiście BEZPŁATNYCH)

* Menadżerów (po odbyciu 3miesięcznych szkoleń oczywiście BEZPŁATNYCH)


OFERUJEMY:

* rzetelny proces rekrutacji z opisem pierwszych miesięcy pracy,
* możliwość umowy próbnej na okres 30dni z możliwością zerwania w każdej chwili,
* szkolenia BEZPŁATNE, praktyka pod okiem specjalistów,
* wsparcie merytoryczne Menedżera, praca w zespole,
* systematyczny system szkoleń, seminariów,
* możliwe do uzyskania m.in.: wycieczki zagraniczne i krajowe, premia emerytalna, system comiesięcznych podwyżek 20%.
* sprawiedliwy PLAN KARIERY dający możliwość wyższych zarobków, rozwoju zawodowego i osobistego,
* System wynagrodzenia prowizyjny NAJWYŻSZY W POLSCE (min. 300zł za pozyskanego klienta, max. NIEOKREŚLONY ),

Na każdym etapie kariery, zapewniamy wsparcie specjalistów z odpowiednią wiedzą i stażem,
Każdy pracownik jest "PROWADZONY za RĘKĘ" przez pierwsze miesiące pracy dzięki czemu TO NASI MENADŻEROWIE zarobią za Ciebie w pierwszych MIESIĄCACH PRACY PIENIĄDZE!!!!!!!!!!

Dla Kandydatów, którzy nie mają kierunkowego wykształcenia i doświadczenia, ale posiadają ponadprzeciętne predyspozycje, jest przewidziany indywidualny tok wdrożenia i kształcenia, dla uzyskania potrzebnych wiedzy i umiejętności.

GŁÓWNY ZAKRES CZYNNOŚCI menedżerskich:
* rekrutacja,
* coaching,
* realizacja planów i strategii,
* prospecting polegający na pozyskiwaniu klientów NIE Z ULICY lub z KSIĄŻKI TELEFONICZNEJ,
* negocjacje handlowe,
* zarządzanie zespołem.

GŁÓWNY ZAKRES CZYNNOŚCI - Działu Obsługi Klienta;
* prospecting polegający na pozyskiwaniu klientów NIE Z ULICY lub z KSIĄŻKI TELEFONICZNEJ,
* negocjacje handlowe, zawieranie umów,
* uczestnictwo w szkoleniach.

WYMAGANIA:
* wykształcenie min. średnie
* niekaralność
* wysoka kultura osobista
* niewymagane doświadczenie w zawodzie
* kreatywność
* komunikatywność
* umiejętność pracy w zespole
* odpowiedzialność i zorganizowanie
* wiek min. 20lat
* mile widziane doświadczenie, które pomoże w etapie rekrutacji

Zachęcamy do składania CV wraz ze zdjęciem.

Prosimy składać aplikację na adres: nowy_oddzial@vp.pl




Opis ogłoszenia - Obsługa klienta / Menadżer Oddziału

Szybko i prężnie rozwijające się Firma, poszukuję na terenie lublina i okolic osób na stanowisko:

* Obsługa klienta indywidualnego, analiza potrzeb (po odbyciu szkoleń oczywiście BEZPŁATNYCH)

* Menadżerów (po odbyciu 3miesięcznych szkoleń oczywiście BEZPŁATNYCH)


OFERUJEMY:

* rzetelny proces rekrutacji z opisem pierwszych miesięcy pracy,
* możliwość umowy próbnej na okres 30dni z możliwością zerwania w każdej chwili,
* szkolenia BEZPŁATNE, praktyka pod okiem specjalistów,
* wsparcie merytoryczne Menedżera, praca w zespole,
* systematyczny system szkoleń, seminariów,
* możliwe do uzyskania m.in.: wycieczki zagraniczne i krajowe, premia emerytalna, system comiesięcznych podwyżek 20%.
* sprawiedliwy PLAN KARIERY dający możliwość wyższych zarobków, rozwoju zawodowego i osobistego,
* System wynagrodzenia prowizyjny NAJWYŻSZY W POLSCE (min. 300zł za pozyskanego klienta, max. NIEOKREŚLONY ),

Na każdym etapie kariery, zapewniamy wsparcie specjalistów z odpowiednią wiedzą i stażem,
Każdy pracownik jest "PROWADZONY za RĘKĘ" przez pierwsze miesiące pracy dzięki czemu TO NASI MENADŻEROWIE zarobią za Ciebie w pierwszych MIESIĄCACH PRACY PIENIĄDZE!!!!!!!!!!

Dla Kandydatów, którzy nie mają kierunkowego wykształcenia i doświadczenia, ale posiadają ponadprzeciętne predyspozycje, jest przewidziany indywidualny tok wdrożenia i kształcenia, dla uzyskania potrzebnych wiedzy i umiejętności.

GŁÓWNY ZAKRES CZYNNOŚCI menedżerskich:
* rekrutacja,
* coaching,
* realizacja planów i strategii,
* prospecting polegający na pozyskiwaniu klientów NIE Z ULICY lub z KSIĄŻKI TELEFONICZNEJ,
* negocjacje handlowe,
* zarządzanie zespołem.

GŁÓWNY ZAKRES CZYNNOŚCI - Działu Obsługi Klienta;
* prospecting polegający na pozyskiwaniu klientów NIE Z ULICY lub z KSIĄŻKI TELEFONICZNEJ,
* negocjacje handlowe, zawieranie umów,
* uczestnictwo w szkoleniach.

WYMAGANIA:
* wykształcenie min. średnie
* niekaralność
* wysoka kultura osobista
* niewymagane doświadczenie w zawodzie
* kreatywność
* komunikatywność
* umiejętność pracy w zespole
* odpowiedzialność i zorganizowanie
* wiek min. 20lat
* mile widziane doświadczenie, które pomoże w etapie rekrutacji

Zachęcamy do składania CV wraz ze zdjęciem.

Prosimy składać aplikację na adres: nowy_oddzial@vp.pl