Ogłoszenia Finanse, księgowość, prawo


Lokalizacja
Cena
-
Asystent w Dziale Finansowym – praca zdalna.
Asystent w Dziale Finansowym – praca zdalna.

Nasz klient to stabilne, ogólnopolskie przedsiębiorstwo. Zakres działalności pracodawcy obejmuje usługi logistyki magazynowej, dystrybucję krajową i międzynarodową oraz spedycje krajową i międzynarodową, spedycję morską, lotniczą i kolejową. Firma zatrudnia obecnie 900 pracowników w Polsce, a sieć składa się z wielu oddziałów, agencji celnych i magazynów logistycznych. Jeśli szukasz stabilnego zatrudnienia u solidnego pracodawcy oraz cenisz sobie komfort pracy zdalnej to być może Ciebie właśnie szukamy. Dla tego klienta poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Asystent w Dziale Finansowym – praca zdalna. Podstawowe obowiązki: • Windykacja telefoniczna (dzwonienie do klientów i przypominanie o płatnościach) • aktualizacje baz danych klientów w kwestii danych kontaktowych, • inne zadania wspierające pracę działu zlecone przez przełożonego. Wymagania: • wykształcenie min średnie, • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, • umiejętność obsługi komputera, znajomość programów - MS Office – Word, MS Office – Excel, • odpowiedzialność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, • umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole, • skrupulatność i zaangażowanie w wykonywana pracę. Oferujemy: • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu, • pracę zdalną, • pracę w stabilnym przedsiębiorstwie i możliwość rozwoju zawodowego. Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca@obpon.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl

Dodano 2021.01.28 12:16

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Asystent w Dziale Kadrowym – praca zdalna.
Asystent w Dziale Kadrowym – praca zdalna.

Dla tego klienta poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Asystent w Dziale Kadrowym – praca zdalna. Podstawowe obowiązki: • zbieranie informacji z rynku – tworzenie wskaźników wynagrodzeń na poszczególnych stanowiskach w konkretnych regionach, • research kandydatów do pracy, • inne zadania wspierające pracę działu, zlecone przez przełożonego. Wymagania: • wykształcenie min średnie, • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, • umiejętność obsługi komputera, znajomość programów - MS Office – Word, MS Office – Excel, • odpowiedzialność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, • umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole, • skrupulatność i zaangażowanie w wykonywana pracę. Oferujemy: • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu, • pracę zdalną, • pracę w stabilnym przedsiębiorstwie i możliwość rozwoju zawodowego. Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca@obpon.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl Jesteśmy firmą z 20 – letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane. Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy.Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością. Dołącz do nas – wyślij swoje CV.Zapraszamy do aplikowania na inne nasze ogłoszenia lub do zarejestrowania się na naszym portalu rekrutacyjnym www.praca.obpon.pl - nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy.

Dodano 2021.01.27 08:51

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Konsultant ds. księgowych ze specjalizacją w ZPCHR - praca zdalna
Konsultant ds. księgowych ze specjalizacją w ...

Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych poszukuje do swojego zespołu doradców, konsultanta z zakresu księgowości. Jeśli masz doświadczenie księgowe w firmie zatrudniającej osoby z niepełnosprawnością i szukasz dodatkowej pracy, sprawdź naszą ofertę! Konsultant ds. księgowych ze specjalizacją w Zakładach Pracy Chronionej - praca zdalna Podstawowe obowiązki: - konsultacje dotyczące prawa księgowego związanego z tematyką zatrudniania i rozliczania osób z niepełnosprawnością, - obsługa zagadnień z zakresu prawa podatkowego i bilansowego, książki przychodów i rozchodów, pomoc publiczna - de minimis, - usługi doradcze dotyczące m. in. procedur księgowych, optymalizacji kosztów zatrudnienia - w tym dofinansowań, ulg, zwolnień z wpłat na PFRON, - pełny zakres obsługi doradczej w zakresie zwrotu, refundacji kosztów przystosowania stanowisk pracy, adaptacji pomieszczeń i urządzeń do potrzeb osób z niepełnosprawnością, - doradztwo w zakresie zwrotu kosztów szkolenia niepełnosprawnego pracownika, podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz możliwości finansowania, - konsultacje dotyczące opłat o charakterze sankcyjnym. Wymagania: - wykształcenie wyższe z obszaru księgowości, rachunkowości, - doświadczenie w pracy w dziale księgowym, a w szczególności w rozliczaniu kosztów związanych z zatrudnianiem osób z niepełnosprawnością, - znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o rachunkowości - bardzo dobra znajomość zagadnień księgowych, - umiejętność logicznej analizy problemów oraz szybkiego reagowania w sytuacjach alarmowych. Oferujemy: - umowa B2B, - wynagrodzenie naliczane zgodnie z wykonaną usługą, - praca zdalna, elastyczny grafik, - możliwość rozwoju w obszarach związanych z obsługą firm zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca@obpon.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl

Dodano 2021.01.07 09:46

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Specjalista ds. Kontrolingu
Specjalista ds. Kontrolingu

GRUPA CORMAY - jesteśmy uznanym producentem wysokiej jakości odczynników diagnostycznych i dystrybutorem światowej klasy aparatury medycznej. Od 35 lat produkujemy i rozwijamy testy stosowane w diagnostyce laboratoryjnej doceniane przez diagnostów na całym świecie. W Polsce nasz zespół składa się z ok. 200 osób, pracujących w 3 lokalizacjach: Warszawa, Lublin, Marynin koło Lublina (zakład produkcyjny). Jednak to nie wszyscy - posiadamy również spółki zależne w Rosji, na Białorusi oraz w Szwajcarii. Dołącz do nas! :-) Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko SPECJALISTA DS. KONTROLINGU Oferujemy: • umowę o pracę; • nowoczesny system komunikacji wewnętrznej; • międzynarodowe środowisko pracy; • kontakt z językiem angielskim w praktyce; • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne; • pakiet prywatnej opieki medycznej; • przyjazną atmosferę w pracy. :-) Zakres obowiązków: • przygotowywanie planów budżetowych oraz kontrola ich realizacji; • wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycji; • kontrola kosztów i przychodów; • tworzenie bazy danych i zapisów księgowych; • sporządzanie cyklicznych raportów finansowych i giełdowych. Jakie kompetencje są dla nas ważne? • wykształcenie wyższe z zakresu: finanse, ekonomia, rachunkowość lub pokrewne; • minimum 3-letnie doświadczenie w kontrolingu i analizach, najlepiej w firmie produkcyjnej; • znajomość zagadnień rachunkowości i sprawozdawczości finansowej; • biegła obsługa MS Excel; • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie; • zdolność analitycznego myślenia i łatwość w pracy z liczbami; • skrupulatność, dokładność, terminowość; • mile widziana znajomość narzędzi Power Query i Power Pivot oraz języka zapytań SQL. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres email rekrutacja@cormay.pl, w temacie wiadomości podając nr referencyjny DK_Lublin. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy załączyć odpowiednią klauzulę informacyjną: 1. Wyrażam zgodę/ nie wyrażam na przetwarzanie przez PZ Cormay S.A. swoich danych osobowych zawartych w CV dla potrzeby wyłącznie niniejszej rekrutacji. Jeśli chce Pani/Pan podać dodatkowe dane, informujemy, że PZ Cormay S.A. z siedzibą w Łomiankach, ul. Wiosenna 22, będzie mógł je przetwarzać wyłącznie w razie uzyskania Pani/Pana dodatkowej dobrowolnej zgody.(*) 2. Wyrażam zgodę/ nie wyrażam na przetwarzanie przez PZ Cormay S.A. swoich danych osobowych zawartych w CV dla potrzeby przyszłych rekrutacji do czasu odwołania mojej zgody na przetwarzanie moich danych osobowych. Jeśli chce Pani/Pan podać dodatkowe dane, informujemy, że PZ Cormay S.A. z siedzibą w Łomiankach, ul. Wiosenna 22, będzie mógł je przetwarzać wyłącznie w razie uzyskania Pani/Pana dodatkowej dobrowolnej zgody.(*) 3. Wyrażam zgodę/nie wyrażam na kontaktowanie się ze mną w celu przedstawienia mi oferty pracy lub wyników rekrutacji za pośrednictwem podanego dobrowolnie numeru telefonu. 4. Wyrażam zgodę/nie wyrażam na kontaktowanie się ze mną w celu przedstawienia mi oferty pracy lub wyników rekrutacji za pośrednictwem podanego dobrowolnie adresu mailowego. (*) Niepotrzebne wykreślić: wyrażam/nie wyrażam Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Więcej informacji związanych z naszą Polityką Prywatności znajduje się na naszej stronie www.cormayorphee.com w zakładce Polityka Prywatności.

Dodano 2020.07.02 11:12

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Specjalista/-ka ds. płac
Specjalista/-ka ds. płac

Agencja Zatrudnienia LUST HR-Service (nr certyfikatu 13271) zajmuje się rekrutacją i selekcją pracowników na terenie Unii Europejskiej i Szwajcarii. Aktualnie poszukuje dla swojego Klienta z branży IT pracowników na stanowisko: Specjalista/-ka ds. płac Miejsce wykonywania pracy: Budapeszt, Węgry Obowiązki: • naliczanie wynagrodzeń na podstawie przepracowanych godzin, uwzględniając nadgodziny/ premie/ zwolnienia lekarskie, • przygotowywanie i wykonywanie zleceń płatniczych oraz dbanie o terminowość wypłat poprzez ścisłą współpracę z innymi działami, • tworzenie raportów płacowych, • rozwiązywanie problemów oraz udzielanie odpowiedzi w kwestiach, dotyczących wynagrodzeń. Wymagania: • język polski i angielski na poziomie biznesowym, • chęć relokacji do Budapesztu, • wykształcenie kierunkowe, tj: stopień magistra z zarządzania zasobami ludzkimi/ ekonomii/ finansów/ psychologii lub certyfikat, potwierdzający ukończenie kursu jako specjalista ds. płac, • mile widziana znajomość programów: Workday, Peoplesoft, SAP itp., • minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, • umiejętność tworzenia list płac, naliczania wynagrodzeń, • znajomość wymogów podatkowych i płacowych, • dyspozycyjność, • bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Power Point). Oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie, • pracę dla Firmy o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym, • pomoc przy relokacji, • doszkalające kursy językowe, • pracę w międzynarodowym środowisku, • stabilne warunki zatrudnienia, • liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, • pakiet benefitów, • karta multisport, bony do kawiarni, • przejrzystą ścieżka kariery. Aplikacje w języku polskim prosimy przesyłać na adres mailowy: rekrutacja@lusthr.pl w tytule maila prosimy wpisać: Specjalista/ - ka ds. płac 535 025 804 535 025 856 Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach do LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia z siedzibą w Rzeszowie Pl. Jana Kilińskiego 2, zarówno na potrzeby prowadzonej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanych dokumentów związanych z rekrutacją przez LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia oraz na przetwarzanie moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych, co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135). Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania. Zostałem/-am poinformowany/-a, że administratorem moich danych osobowych jest LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia z siedzibą w Rzeszowie, Pl. Jana Kilińskiego 2. Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym spółkom zależnym i powiązanym z LUST HR – Service Agencja Zatrudnienia w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi.” razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięcie ich. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesyłać na adres: biuro@lusthr.pl

Dodano 2020.01.23 09:45

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Specjalista/-ka ds. HR
Specjalista/-ka ds. HR

Agencja Zatrudnienia LUST HR-Service (nr certyfikatu 13271) zajmuje się rekrutacją i selekcją pracowników na terenie Unii Europejskiej i Szwajcarii. Aktualnie poszukuje dla swojego Klienta z branży IT pracowników na stanowisko: Specjalista/-ka ds. HR Miejsce wykonywania pracy: Budapeszt, Węgry Obowiązki: • planowanie budżetu pracowniczego i zarządzanie nim, • publikowanie ogłoszeń o pracę, • przeprowadzanie procesów selekcji i rekrutacji pracowników, • przechowywanie i kontrola danych osób zatrudnionych, • tworzenie raportów płac, • obliczanie wysokości wynagrodzeń, przetwarzanie danych, dotyczących zwrotów kosztów dla pracowników, • kontrola bieżących kwestii zatrudnionych, np. badania okresowe, zapomogi, odprawy, • przeprowadzanie ocen okresowych pracowników. Wymagania: • język polski i angielski na poziomie biznesowym, • chęć relokacji do Budapesztu, • wykształcenie kierunkowe, • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne: zarówno w mowie, jak i w piśmie, • umiejętność prowadzenia dokumentacji pracowniczej, • mile widziana znajomość programu SAP i innych programów używanych w działach HR. • skrupulatność, terminowość, • bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Power Point). Oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie, • pracę dla Firmy o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym, • pomoc przy relokacji, • doszkalające kursy językowe, • pracę w międzynarodowym środowisku, • stabilne warunki zatrudnienia, • liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, • pakiet benefitów • karta multisport, bony do kawiarni, • przejrzystą ścieżka kariery. Aplikacje w języku polskim prosimy przesyłać na adres mailowy: rekrutacja@lusthr.pl w tytule maila proszę wpisać: Specjalista/ - ka ds. HR 535 025 804 535 025 856 Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach do LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia z siedzibą w Rzeszowie Pl. Jana Kilińskiego 2, zarówno na potrzeby prowadzonej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanych dokumentów związanych z rekrutacją przez LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia oraz na przetwarzanie moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych, co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135). Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania. Zostałem/-am poinformowany/-a, że administratorem moich danych osobowych jest LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia z siedzibą w Rzeszowie, Pl. Jana Kilińskiego 2. Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym spółkom zależnym i powiązanym z LUST HR – Service Agencja Zatrudnienia w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi.” razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięcie ich. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesyłać na adres: biuro@lusthr.pl

Dodano 2020.01.22 12:36

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Księgowy AP z j. niemieckim i angielskim
Księgowy AP z j. niemieckim i angielskim

Poszukujemy księgowego AP z j. niemieckim i angielskim Miejsce pracy: Warszawa Mokotów, tylko 7 min pieszo od metra Wymagane roczne doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość j. niemieckiego na C1 i angielskiego na B2 Atrakcyjne wynagrodzenie: 8000-8500 PLN brutto Nowoczesna i przyjazna firma

Dodano 2020.01.15 13:37

8000 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Doradca oraz Manager - branża finansowa
Doradca oraz Manager - branża finansowa

Poszukuję osób na stanowisko doradcy handlowego oraz menedżera sprzedaży w firmie z branży finansowej, działającej w Polsce od 27 lat. Możliwa praca główna lub dodatkowa. Oferuję wysokie zarobki, elastyczny czas pracy, plan kariery, szerokie możliwości rozwoju. Chcesz mieć realny wpływ na to ile zarabiasz? Chcesz decydować w jakie dni i w jakich godzinach pracujesz? Chcesz mieć satysfakcję ze swojej pracy? Chcesz mieć z góry okreslony plan kariery? Chcesz stale rozwijać swoje kompetencje? Brzmi fajnie, prawda? Wszystko to jest realnie w Twoim zasięgu! Jesli odpowiedziałeś/aś "Tak" na którekolwiek z powyższych pytań, skontaktuj się ze mną, a ja opowiem Ci o szczegółach pracy. Czego od Ciebie wymagam: - umiejętności nawiązywania kontaktów oraz tworzenia długofalowych relacji z klientami, - umiejętności pracy w zespole - chęci do nauki i poszerzania swoich kopetencji - pozytywnego nastawienia i szczerej chęci spełniania swoich marzeń

Dodano 2019.11.18 23:19

5000 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Pomoc Frankowiczom - Kancelaria Zatrudnimy Handlowców
Pomoc Frankowiczom - Kancelaria Zatrudnimy Ha...

Kancelaria Prawna specjalizująca się w dochodzeniu roszczeń odszkodowawczych dla osób poszkodowanych przez BANKI poszukuje PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH. Poprzez PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH pragniemy dotrzeć do KREDYTOBIORCÓW WALUTOWYCH (CHF, USD, EUR) w tym do ogromnego grona FRANKOWICZÓW zarówno tych którzy spłacają te KREDYTY, jak i tych którzy już je spłacili. Jesteśmy KANCELARIĄ, która pomaga osobom poszkodowanym m.in. przez BANKI, UBEZPIECZYCIELI i INSTYTUCJE FINANSOWE. www.pomoc-dla-poszkodowanych.pl Bardzo dużo UMÓW KREDYTOWYCH WALUTOWYCH posiada klauzule ABUZYWNE czyli NIEDOZWOLONE, ZAKAZANE, NIEZGODNE Z PRZEPISAMI PRAWA. Nasza Kancelaria BEZPŁATNIE ANALIZUJE umowy KREDYTOWE i stwierdza czy są tam KLAUZULE ABUZYWNE. Jeżeli w UMOWIE KREDYTOWEJ są ZAPISY ABUZYWNE, poinformujemy KREDYTOBIORCĘ: - o kwocie nadpłaconych pieniędzy, które bank musi zwrócić KREDYTOBIORCY - o kwocie o jaką zmniejszy się kapitał kredytu do spłaty (a może zmniejszyć się nawet o około 50 %) - o wysokości nowej raty kredytowej (która w przybliżeniu powinna wrócić do poziomu z dnia wzięcia kredytu) Jeżeli KREDYTOBIORCA zdecyduje się na pomoc naszej KANCELARII, to po podpisaniu stosownych pełnomocnictw zajmiemy się dochodzeniem w/w roszczeń, łącznie z reprezentowaniem KREDYTOBIORCY w ewentualnym sporze przed SĄDEM. Szukamy PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH, potrafiących dotrzeć do KREDYTOBIORCÓW WALUTOWYCH. Od kandydata na PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO wymagamy przede wszystkim UCZCIWOŚCI, a ponadto powinien charakteryzować się: - operatywnością, - kreatywnością, - przebojowością - skutecznością ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY. 794 404 234

Dodano 2019.07.13 06:56

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Księgowa(y) poszukiwana(y)!!!!
Księgowa(y) poszukiwana(y)!!!!

Jeśli wiesz jak: - weryfikować dokumenty pod względem formalnym i rachunkowym (faktury, listy płac, inne dokumenty księgowe) - dekretować i księgować dokumenty księgowe (faktury, listy płac, wyciągi bankowe i raporty kasowe) - prowadzić ewidencję środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych - przygotować dokumenty do deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz instytucji zewnętrznych - sporządzać sprawozdania finansowe - potwierdzać i uzgadniać salda z kontrahentami - pracować z programem Optima i Płatnik - posługiwać się pakietem MS Office - rozliczać projekt współfinansowany z funduszy europejskich Jeśli jesteś: - samodzielna(y) i pracujesz z pełnym zaangażowaniem - dobrze zorganizowana(y) - komunikatywna(y), dokładna(y) i rzetelna(y) Szukamy właśnie Ciebie!!! APLIKUJ!!!!!! Mile widziane: - doświadczenie w księgowości i kadrach - osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności Oferujemy: - stabilne zatrudnienie - możliwość pogłębienia swoich kwalifikacji - możliwość rozwoju zawodowego - pracę w dynamicznym zespole Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres lublin.ksiegowosc@pck.org.pl Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))." "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych." Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Dodano 2019.03.15 09:43

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Kadrowa(y) poszukiwana(y)!!!!
Kadrowa(y) poszukiwana(y)!!!!

Jeśli wiesz jak: - sporządzać umowy o pracę i umowy cywilno-prawne - sporządzać raporty i zestawienia płacowe - sporządzać deklaracje ZUS, PIT - prowadzić akta osobowe i ewidencji czasu pracy zgodnie z wymogami kodeksowymi - naliczać wynagrodzenia - obliczać oraz pobierać należne składki na ubezpieczenie społeczne oraz zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych - weryfikować dokumenty pod względem formalnym i rachunkowym ( - pracować z programem Optima i Płatnik - posługiwać się pakietem MS Office Jeśli jesteś: - samodzielna(y) i pracujesz z pełnym zaangażowaniem - dobrze zorganizowana(y) - komunikatywna(y), dokładna(y) i rzetelna(y) Szukamy właśnie Ciebie!!! APLIKUJ!!!!!! Mile widziane: - doświadczenie w księgowości i kadrach - osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności Oferujemy: - stabilne zatrudnienie - możliwość pogłębienia swoich kwalifikacji - możliwość rozwoju zawodowego - pracę w dynamicznym zespole Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres lublin.ksiegowosc@pck.org.pl Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))." "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych." Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Dodano 2019.03.15 09:42

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Team Leader działu księgowości
Team Leader działu księgowości

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, zajmującej się outsourcingiem, poszukujemy osoby na stanowisko: Team Leader działu księgowości Miejsce pracy: Lublin Zakres obowiązków:  samodzielne i kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych  dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych  uzgadnianie kont  przygotowywanie sprawozdań finansowych, raportów, miesięcznych bilansów, rachunków wyników  kontakt z urzędami i komunikacja z klientami  organizowanie pracy działu, nadzór nad pracownikami, oceny okresowe, wspieranie rozwoju i szkolenie pracowników Wymagania  wykształcenie wyższe kierunkowe  bardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B2  min. 4 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku księgowym  doświadczenie w kierowaniu zespołem i zdolności przywódcze  znajomość przepisów podatkowych (w szczególności VAT i CIT) i ustawy o rachunkowośc  bardzo dobra znajomość pakietu Office Korzyści  siedziba w cetrum miasta  prywatna opieka medyczna  karta sportowa  dofinansowanie do kursów językowych  ubezpieczenie na życie  elastyczne godziny pracy

Dodano 2019.01.28 15:57

8500 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
zatrudnimy specjalistę ds. projektów eu
zatrudnimy specjalistę ds. projektów eu

Poszukujemy osoby: - posiadającej wiedzę i doświadczenie w zakresie przygotowywania dokumentacji aplikacyjnej i rozliczeniowej o dofinansowania projektów z funduszy EU - posiadającej wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi komunikacji i biegłej obsługi komputera - dobrze zorganizowanej i samodzielnej - entuzjastycznej, zaangażowanej, - kulturalnej, punktualnej, ceniącej pracę w zespole Oczekujemy: - opracowania dokumentacji aplikacyjnej - analizy informacji gospodarczych - rozliczania projektów finansowanych ze środków UE - prowadzenia dokumentacji rozliczeniowej - przygotowywania sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń - monitoringu harmonogramów, konkursów i przetargów w kontekście aplikowania o środki publiczne - kontaktu z klientami oraz z instytucjami finansującymi Oferujemy: - umowę o pracę na pełny etat - bardzo dobre warunki wynagrodzenia - pracę w przyjaznej atmosferze - możliwość rozwoju Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy lub o kontakt telefoniczny.

Dodano 2018.12.30 12:56

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
zatrudnimy specjalistę ds. projektów eu
zatrudnimy specjalistę ds. projektów eu

Poszukujemy osoby: - posiadającej wiedzę i doświadczenie w zakresie przygotowywania dokumentacji aplikacyjnej i rozliczeniowej o dofinansowania projektów z funduszy EU - posiadającej wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi komunikacji i biegłej obsługi komputera - dobrze zorganizowanej i samodzielnej - entuzjastycznej, zaangażowanej, - kulturalnej, punktualnej, ceniącej pracę w zespole Oczekujemy: - opracowania dokumentacji aplikacyjnej - analizy informacji gospodarczych - rozliczania projektów finansowanych ze środków UE - prowadzenia dokumentacji rozliczeniowej - przygotowywania sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń - monitoringu harmonogramów, konkursów i przetargów w kontekście aplikowania o środki publiczne - kontaktu z klientami oraz z instytucjami finansującymi Oferujemy: - umowę o pracę na pełny etat - bardzo dobre warunki wynagrodzenia - pracę w przyjaznej atmosferze - możliwość rozwoju Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy lub o kontakt telefoniczny.

Dodano 2018.12.22 09:29

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Udzielamy pozyczek i finansowania od 4000 do 450.000.000 PLN
Udzielamy pozyczek i finansowania od 4000 do ...

Czesc Panie i Pani; Francuski szczególnosci; belgijski; Szwajcaria, lub Polska Jesli potrzebujesz pozyczek miedzy osobami fizycznymi, aby poradzic sobie z trudnosciami finansowymi, jestesmy grupa ekspertów finansowych, którzy moga ci udzielic pozyczki w kwocie, której potrzebujesz, i splacic ja z odsetkami w niskiej stawce 2,8% w warunkach, które ulatwia ci zycie. Wiec jesli nie masz laski banków, gdzie lepiej masz projekt i potrzebujesz finansowania, zly kredyt, w którym potrzebujesz pieniedzy, aby zaplacic rachunki, potrzebujesz pozyczki, nie wahaj sie skontaktowac z nami, aby wiedziec wiecej o naszych warunkach. W celu uzyskania innych informacji prosimy skontaktowac sie z nami przez e-mail: capital.finannce@gmail.com

Dodano 2018.09.03 12:37

5 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Doradca Klienta
Doradca Klienta

Poszukujemy osób na wcześniejszej emeryturze do pracy w Great Private Equity GPE to wiodąca firma na rynku usług deweloperskich, korporacyjnych i obsługi funduszy inwestycyjnych. Poszukujemy osób do pracy w nowo tworzonym oddziale w Lublinie. Wcześniejsze doświadczenie nie jest wymagane. Wybranym kandydatom Pracodawca oferuje zatrudnienie na umowę od 1 września 2018 roku, pakiet szkoleń i benefitów związanych z danym stanowiskiem, pracę biurową od PN-PT, konkursy firmowe w których do wygrania są laptopy, telefony, bony paliwowe. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z wymaganiami i możliwościami oraz składania aplikacji wraz z listem motywacyjnym na adres: rzeszow@greatpe.pl

Dodano 2018.08.09 12:01

3900 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
ODZYSKAJ SWÓJ PODATEK! HOLANDIA, NIEMCY, BELGIA, W.BRYTANIA!
ODZYSKAJ SWÓJ PODATEK! HOLANDIA, NIEMCY, BELG...

Pracowałeś za granicą? Odzyskaj swój podatek! - Zgłoś się do nas ! Oferta dotyczy następujących krajów: 1. Holandia, 2. Niemcy, 3. Wielka Brytania, 4. Belgia, Firma w swojej ofercie posiada również : 1. zasiłek rodzinny - Kinderbijslag z Holandii 2. dodatek do ubezpieczenia - Zorgtoeslag 3. zasiłek rodzinny - Kindergeld z Niemiec 4. Wyrobienie numeru SOFI dla współmałżonka 5. Odzyskanie karty podatkowej z Holandii -Jaaropgave/Jaaropgaaf 6. Odzyskanie karty podatkowej z Niemiec-Lohnsteuerbescheinigung 7. Zamknięcie konta bankowego w Holandii ALL-TAX Rzeszów Grunwaldzka 1 tel: 515 348 683 LUBLIN tel. +48 533 962 400 Serdecznie zapraszamy

Dodano 2018.05.21 12:07

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Doradca Finansowy
Doradca Finansowy

Cześć, jesteśmy Oney! Każdego dnia podpowiadamy naszym Klientom, jak przemienić marzenia w konkretny plan. Jak to robimy? Dobieramy rozwiązania finansowe i ubezpieczeniowe z szerokiej oferty naszych partnerów. Dzięki nim Klienci mogą więcej, żyć pełniej i cieszyć się świętym spokojem. Widzimy i czujemy to na co dzień – nie znamy lepszego powodu do satysfakcji. Gdzie to robimy? Nasze punkty są w sieciach Auchan i Leroy Merlin. Dołącz do nas jako: Doradca Finansowy Twoje kompetencje: - Umiejętność przekonywania - Szybkie przyswajanie wiedzy - Otwartość na ludzi - Wytrwałość - Drive na wynik - Samodzielność Twoje zadania: Twoim celem będzie realizacja marzeń naszych Klientów – pośrednio, ale zawsze. W praktyce będziesz ich człowiekiem w świecie finansów, doradcą, któremu można zaufać i sprzedawcą, który dobierze optymalne rozwiązania. Do dyspozycji masz szeroki wachlarz produktów finansowych od kredytów o kart kredytowych po ubezpieczenia skierowane do Klientów wielkich sieci handlowych, którzy zwykle potrzebują wsparcia przy większych zakupach. Im więcej uda Ci się sprzedać, tym wyższe wynagrodzenie i szansa na awans. To możesz mieć: - Umowa o pracę - Podstawa + premia miesięczna (sky is the limit) - Dodatkowa premia od zysków firmy - Opieka medyczna - Dofinansowanie do wypoczynku, studiów i nauki języków - Dodatkowa kasa na święta - Jasna ścieżka awansu - Swoboda w działaniu - Fajna atmosfera na co dzień Wyślij swoje CV przez formularz: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=6a4091c25b964fd1a8c99b4f8bd8843a

Dodano 2018.04.24 11:02

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Współpraca agencyjna dla pośredników kredytowych
Współpraca agencyjna dla pośredników kredytowych

CITIHAUS oferuje współpracę agencyjną dla pośredników kredytowych 
Na terenie całej Polski poszukujemy: 
- aktywnych sprzedawców produktów finansowych, - pośredników i doradców kredytowych oraz hipotecznych, - doradców finansowych, inwestycyjnych i biznesowych, - pośredników nieruchomości, - innych podmiotów z branży finansowej, Produkty, które oferujemy to: - pożyczki na oddłużenie nieruchomości, - finansowanie spłaty hipotek, - oddłużanie osób fizycznych, - wstrzymanie egzekucji i licytacji komorniczych, - wyceny i opinie nieruchomości, 
Prosimy o kontakt: 571-360-354 E-mail: ewelina.swietek@citihaus.pl www.citihaus.pl

Dodano 2018.03.30 15:08

1 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Kucharz/chef de partie praca we Francji
Kucharz/chef de partie praca we Francji

Firma Euro Recruitment Consulting działa od 12 lat na trójmiejskim rynku usług doradztwa personalnego i rekrutacji. Specjalizujemy się w pośrednictwie pracy za granicą oraz rekrutacją na zlecenie naszych pomorskich klientów. Obecnie dla naszych klientów we Francji poszukujemy doświadczonych Chef De Partie/ Kucharzy we Francji. Obowiązki: • Przygotowywanie i wydawanie posiłków • Dbałość o jakość i walory smakowe, temperaturę oraz estetykę podanych potraw • Kontrolowanie jakości surowców i produktów żywnościowych oraz warunków ich przechowywania • Dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy Wymagania: • Udokumentowane doświadczenie (mile widziane doświadczenie zagraniczne) • Doświadczenie na stanowisku Chef De Partie min. 2 lata • Znajomość języka francuskiego lub angielskiego • Bardzo dobra organizacja pracy Oferujemy: • Umowę o pracę • Atrakcyjne wynagrodzenie • Bezpłatne zakwaterowanie oraz wyżywienie • Pomoc w organizacji przejazdu Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres e-mailowy rekrutacja@erc.ec lub kontakt pod nr tel.: 587819111. W tytule wiadomości należy podać numer referencyjny: kuch/fr/2017 Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).

Dodano 2018.03.17 13:02

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt