Pracownik Biurowy

Dodane Piątek, 22 Listopada 2013, 10:55:07, ID ogłoszenia: 1124
Do negocjacji
Pracownik Biurowy
Wyświetleń: 2301

Opis ogłoszenia Pracownik Biurowy

Opis stanowiska:

- ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- segregacja i otwieranie korespondencji masowej,
- zapewnienie optymalnej komunikacji i obsługi korespondentów,
- telefoniczna obsługa klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym
- praca w systemie komputerowym ,
- zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i informacji w biurze,
- współpraca z firmami realizującymi usługi pocztowe,
- przygotowywanie sprawozdań, zestawień, podsumowań w ramach działań zleconych przez przełożonych,
- realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonych.

Wymagania:

- wykształcenie średnie lub wyższe,
- chęć pracy w organizacji pozarządowej,
- nienaganna kultura osobista,
- dokładność, sumienność i komunikatywność,
- samodzielność i inicjatywa w działaniu,
- bystrość i szybkość przyswajania wiedzy,
- ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz dobra znajomość pakietu MS Office i Internetu,
- ukierunkowanie na wysokie standardy i jakość pracy,
- umiejętność samodzielnej pracy oraz słuchania,
- inicjatywa i zaangażowanie w pracy, dyspozycyjność,
- prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

- przyjazną atmosferę,
- ciekawą pracę w młodym i energicznym zespole,
- podnoszenie kwalifikacji (szkolenia),
- profesjonalne narzędzia pracy, zaplecze informatyczne,
- możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych w dynamicznie rozwijającej się organizacji.

Wymagane dokumenty: CV.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz.926, ze zm)”.

Opis ogłoszenia - Pracownik Biurowy

Opis stanowiska:

- ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- segregacja i otwieranie korespondencji masowej,
- zapewnienie optymalnej komunikacji i obsługi korespondentów,
- telefoniczna obsługa klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym
- praca w systemie komputerowym ,
- zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i informacji w biurze,
- współpraca z firmami realizującymi usługi pocztowe,
- przygotowywanie sprawozdań, zestawień, podsumowań w ramach działań zleconych przez przełożonych,
- realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonych.

Wymagania:

- wykształcenie średnie lub wyższe,
- chęć pracy w organizacji pozarządowej,
- nienaganna kultura osobista,
- dokładność, sumienność i komunikatywność,
- samodzielność i inicjatywa w działaniu,
- bystrość i szybkość przyswajania wiedzy,
- ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz dobra znajomość pakietu MS Office i Internetu,
- ukierunkowanie na wysokie standardy i jakość pracy,
- umiejętność samodzielnej pracy oraz słuchania,
- inicjatywa i zaangażowanie w pracy, dyspozycyjność,
- prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

- przyjazną atmosferę,
- ciekawą pracę w młodym i energicznym zespole,
- podnoszenie kwalifikacji (szkolenia),
- profesjonalne narzędzia pracy, zaplecze informatyczne,
- możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych w dynamicznie rozwijającej się organizacji.

Wymagane dokumenty: CV.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz.926, ze zm)”.