Ogłoszenia Praca biurowa


Lokalizacja
Cena
-
ASYSTENT DZIAŁU OPERACYJNEGO - PRACA ZDALNA
ASYSTENT DZIAŁU OPERACYJNEGO - PRACA ZDALNA

Dla naszego klienta poszukujemy osobę, która w codziennej pracy dołączy do Działu Operacyjnego. Masz umiejętności analityczne i wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne? Masz talent do wychwytywania nieprawidłowości? APLIKUJ TU: https://aplikuj.hrlink.pl/.../4831-2901-25-f1e-3756.html W swojej codziennej pracy będziesz współpracować z Kierownikami Regionalnymi w następujących obszarach: zbieranie i konsolidowanie w plikach Excel zamówień na towary na terenie regionu zbieranie grafików pracy, monitorowanie i wyjaśnianie spraw związanych z nadgodzinami tworzenie, wysyłka oraz odbieranie, analizowanie raportów i wychwytywanie błędów, tworzenie prezentacji na podstawie materiałów uzyskanych z poszczególnych sklepów w celu poprawy jakości codzienne uczestnictwo w telekonferencjach, tworzenie raportów z zebrań bieżący kontakt: mailowy, telefoniczny, Teams, WhatsApp z personelem. Wyślij do nas swoją aplikację, jeśli: wyróżnia Cię analityczne i logiczne myślenie z łatwością wychwytujesz nieprawidłowości komunikujesz się wprost, potrafisz udzielać i przyjmować informacje zwrotne chcesz pracować zdalnie jesteś osobą dokładną, odpowiedzialną i spostrzegawczą w wykonywaniu zadań z łatwością posługujesz się narzędziami: Excel, Power Point posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności. Co otrzymasz? pracę w 100% zdalną w stabilnej na rynku firmie telepracę na umowę otwartość do długoterminowej współpracy telefon laptop solidne wdrożenie wstępne na początku współpracy wsparcie przełożonych oraz pracowników Fundacji

Dodano 2021.03.12 12:12

2800 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Asystent projektu
Asystent projektu

Celem firmy Prolego jest dostarczanie pragmatycznych, ponadprzeciętnych rozwiązań outsourcingowych "szytych na miarę" dla naszych klientów w branży marketingu, IT oraz HR. Realizujemy wyjątkowe projekty - małe, duże oraz bardzo złożone. Dostarczamy zarówno proste strony internetowe, jak i złożone systemy CRM czy wymagające kampanie reklamowe. Pracujemy w małych, efektywnych i skutecznych zespołach. Stacjonarnie, zdalnie oraz hybrydowo. Zapewniając pole do rozwoju swoich kompetencji oraz możliwości awansu w naszych strukturach. Dzięki wysokiej dynamice rozwoju naszej firmy cały czas szukamy utalentowanych pracowników oraz wykonawców. STANOWISKO - ASYSTENT PROJEKTU, ASYSTENT MARKETINGU Będziesz odpowiedzialny/a za obsługę projektu tzn. Kontakt z klientami, współpracownikami i kontrahentami zewnętrznymi oraz za tworzenie zestawień (research) oraz ogólny rozwoju projektu poprzez ciągłe poszukiwanie możliwych ulepszeń czy to ze strony marketingu czy od strony biznesowej. -Kontakt z klientami, kontrahentami (Email, Telefon) -Tworzenie zestawień (research) i poszukiwanie informacji, możliwości -Poszukiwanie nowych kontrahentów i współpracowników -Negocjacja i zestawianie propozycji ofertowych Oczekiwania: -Biegłość internetowa, znajomość narzędzi i platform -Zainteresowanie marketingiem, sprzedażą, projektami internetowymi -J. Angielski na poziomie dobrym lub b.dobrym w mowie tel, piśmie -Umiejętność współpracy i nawiązywania, budowania relacji -Mile widziane doświadczenia na stanowiskach: Key Account, Asystent projektu, Head of project, Junior Project Manager -Mile widziany status studenta - możliwe zatrudnienie ambitnego studenta bez doświadczenia! Oferujemy: -Adekwatne wynagrodzenie -Stała umowa, elastyczne godziny pracy. -Prywatne ubezpieczenie -Możliwa praca zdalna w pełnym wymiarze lub hybrydowo -Atrakcyjny projekt i bezpośrednią współpracę z przełożonymi -Dodatkowe premie uznaniowe -Fajną, luźną atmosferę współpracy i pracę w oparciu o jasne cele! Możesz być pewny/a że pracując z nami, po pierwsze - będziesz odpowiedzialny świadomy udział w atrakcyjnych projektach a po drugie - rozwiniesz się zawodowo i uwolnisz swój potencjał. Zapraszamy. Wyślij swoją aplikację do firmy Prolego już teraz! Czekamy na Ciebie ????

Dodano 2021.02.04 16:01

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Praca biurowa na komputerze bez kwalifikacji
Praca biurowa na komputerze bez kwalifikacji

Wraz z szybkim rozwojem działalności firmy, poszukujemy osób na stanowisko pracownika biurowego. Nie wymagamy doświadczenia na podobnych stanowiskach. Zatrudnienie oparte o umowę-zlecenie. Gwarantujemy pełne przeszkolenie z zakresu wykonywanych obowiązków, oraz bieżące wsparcie konsultanta. Proste czynności administracyjne przy wprowadzaniu i wysyłaniu danych, wykonywane zdalnie na komputerze, oraz raportowanie ewentualnych błędów. Atrakcyjne zarobki uwarunkowane poświęconym czasem i nakładem pracy, do 4000zł netto miesięcznie. Praca stała lub dodatkowa. Możliwość szybkiego rozwoju, i zdobycia nowego doświadczenia w rozwijającej się branży cyfryzacji finansów i bezpieczeństwa w sieci. Wymagana dobra samoorganizacja czasu i przydzielonych zadań, dokładność, sumieność, znajomość obsługi komputera, płynne poruszanie się w internecie, oraz ukończone 18 lat. Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aplikacji na adres email lub za pomocą portalu.

Dodano 2021.01.13 15:37

4000 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Asystent(ka) ds. Administracji (praca zdalna)
Asystent(ka) ds. Administracji (praca zdalna)

Asystent(ka) ds. Administracji (praca zdalna) Międzynarodowa firma programistyczna poszukuje osoby do w pełni zdalnej pracy w wymiarze ~120 godzin miesięcznie na stanowisku Asystenta / Asystentki ds. Administracji. Najważniejszymi wymaganiami są znajomość biznesowego języka angielskiego i ogólne obycie z pracą przy komputerze. Nie wymagamy CV ani listu motywacyjnego – wystarczy wypełnić ankietę rekrutacyjną. Sporo więcej na temat firmy, stanowiska, obowiązków i plusów związanych z pracą u nas znajdziesz w ogłoszeniu: https://github.com/reef-technologies/handbook/blob/master/remote_administrative_assistant.md

Dodano 2020.12.15 17:42

35 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Poszukiwana sekretarka ze znajomością angielskiego
Poszukiwana sekretarka ze znajomością angiels...

Poszukiwana sekretarka o ogólnej wiedzy biurowej. Do obowiązków będzie należało: kontakt z klientami zagranicznymi, ZUS-em i urzędem skarbowym. Wymagany język angielski w stopniu pozwalającym na dobrą konwersację. Dodatkowym atutem będzie znajomość j. rosyjskiego. kontakt: +48 884 821 511 lub +47 939 64 136 e-mail: magnit.tomasflis@gmail.com

Dodano 2020.12.03 22:15

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Program Partnerski praca w domu
Program Partnerski praca w domu

Dołącz i przekonaj się jakie to łatwe i przyjemne. Udostępniaj swój unikalny link Programu Partnerskiego gdzie zechcesz , www , blog , Facebook i inne media lub roześlij znajomym. W momencie, w którym ktoś dołączy do Bot-Bitcoin z Twojego polecenia, ty dostajesz wynagrodzenie za każdego pozyskanego nowego klienta. http://www.bot-bitcoin.com/

Dodano 2020.10.01 07:13

3000 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Tłumacz ze znajomością języka rosyjskiego - praca zdalna
Tłumacz ze znajomością języka rosyjskiego - p...

Nasz Klient to polski lider w branży retail. Potrafi łączyć talent i pasję z ambicją ciągłego rozwoju. W swoim zespole ma ludzi pełnych energii i skoncentrowanych na realizacji spektakularnych celów. Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego? Znasz języki obce? Rekrutujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Tłumacz ze znajomością języka rosyjskiego - praca zdalna Podstawowe obowiązki: • tłumaczenie opisów produktów, dokumentów w dziel handlowym • wsparcie tekstowe podczas organizacji różnych wydarzeń, • budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Wymagania: • doświadczenie w przygotowywaniu treści, • bardzo dobrej znajomości języka rosyjskiego, • znajomości zasad stylistycznych i ortograficznych, • terminowości, • zaangażowania. Oferujemy: • umowę o pracę w stabilnej firmie, • pracę w zmotywowanym, pełnym pasji zespole, • udział w realizacji projektów realizowanych nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@obpon.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronach www.werbeo.pl oraz www.obpon.pl W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl Jesteśmy firmą z 20 - letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane. Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy. Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością. Dołącz do nas - wyślij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania na inne nasze ogłoszenia lub do zarejestrowania się na naszym portalu rekrutacyjnym www.praca.obpon.pl - nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy.

Dodano 2020.09.29 11:34

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Rekruter (k/m) - Lublin
Rekruter (k/m) - Lublin

Twoje mocne strony to miła prezencja i otwartość, a aktualnie poszukujesz nowego wyzwania zawodowego? Agencja Pracy Concept Plus, posiadając swoje siedziby w Niemczech i Polsce jest bardzo szybko rozwijającą się firmą doradztwa personalnego. Obecnie do biura w Lublinie poszukujemy pracownika na stanowisko: Rekruter (k/m) Miejsce pracy: Lublin Jako pracownik administracyjno-biurowy jesteś łącznikiem między kandydatami a naszą firmą. Jesteś odpowiedzialny m.in. za poszukiwanie kandydatów najlepiej odpowiadających oczekiwaniom naszego klienta. Zakres obowiązków: ● Przygotowywanie ogłoszeń, selekcja CV, przeprowadzanie wywiadów telefonicznych z kandydatami ● Tworzenie bazy danych kandydatów poszukujących pracy ● Koordynowanie wyjazdów i zjazdów pracowników ● Analiza i dokumentacja rynku pracy ● Dbanie o dobry wizerunek firmy Wymagania: ● Mile widziana znajomość języków obcych (ukraiński lub niemiecki) ● Biegle posługujesz się programami komputerowymi MS Office i sprzętem biurowym ● Jesteś komunikatywny, odpowiedzialny i odporny na stres ● Jesteś samodzielny i dobrze organizujesz sobie czas pracy Oferujemy: ● Umowę o pracę na czas określony ● Samodzielną pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie ● Przyjazną atmosferę w pracy i możliwość rozwoju ● Wynagrodzenie zależne od kwalifikacji Concept Plus Sp. z o. o. ima@cp-personal.com | Tel. +48 517 675 346

Dodano 2020.09.08 12:51

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Dam pracę!
Dam pracę!

Realne pieniądze gwarantowane umową - wszystko czarno na białym. Zapraszam do kontaktu to opowiem o szczegółach. :) @: gosiamalgosia1696@gmail.com

Dodano 2020.08.14 12:38

3000 zł

Do negocjacji Kazimierz Dolny Kontakt
Pomoc biurowa na komputerze do przyuczenia. Umowa
Pomoc biurowa na komputerze do przyuczenia. U...

Praca biurowa bez wymaganych kwalifikacji. Proste czynności wykonywane zdalnie na komputerze według instrukcji. Praca oparta o umowę zlecenie, z możliwością awansu. Gwarantujemy szkolenia w zakresie wykonywanej pracy. Atrakcyjne zarobki uzależnione od zaangażowania. Zapraszamy do kontaktu.

Dodano 2020.07.12 17:41

4300 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Izoler rurociągów BASF Ludwigshafen
Izoler rurociągów BASF Ludwigshafen

Szanowni Państwo! Zatrudnimy izolerów rurociągów do pracy w Niemczech w miejscowości Ludwigshafen. Wymagane jest doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość jezyka niemieckiego u 1 osoby w grupie. Oferujemy zatrudnienie na niemieckiej umowie, umowa o pracę na etat – nie zatrudniamy pracowników na działalności gospodarczej. Stawka brutto: od 16 euro. Uposażenie robotnicze gwarantowane. Zapraszamy do kontaktu! Kronos p.p.c GmbH

Dodano 2020.04.20 10:18

72 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Pomoc biurowa na komputerze bez doświadczenia
Pomoc biurowa na komputerze bez doświadczenia

Pomoc administracyjna na komputerze bez wymaganego doświadczenia. Praca stała lub dodatkowa. Wprowadzanie danych do systemu. Możliwość wykonywania pracy we własnym mieszkaniu. Umowa zlecenie. Zarobki do 2600zł miesięcznie. Wymagany własny komputer z dostępem do internetu i podstawowa znajomość jego obsługi.

Dodano 2020.03.24 11:13

2600 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
pracownik biurowy z językiem chorwackim/serbskim
pracownik biurowy z językiem chorwackim/serbskim

Pracownik biurowy z językiem chorwackim/serbskim - Tarnów Niemiecka firma Kronos p.p.c. GmbH z siedzibą w Osthofen i filią w Tarnowie zatrudni pracownika ze znajomością języka chorwacko-serbskiego. Wymagania: - dobra znajomość języka serbskiego i chorwackiego w mowie i piśmie - dobra znajomość pakietu MS Office - wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja czasu pracy - mile widziane doświadczenie w pracy z klientem Obowiązki: - redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń w języku serbskim/chorwackim - przyjmowanie oraz redagowanie dokumentów rekrutacyjnych - obsługa telefoniczna klienta zagranicznego - aktualizowanie informacji w firmowych bazach danych - dbałość o dobry wizerunek firmy na rynku europejskim - obsługa urządzeń biurowych Korzyści: - umowa niemiecka na etat - praca w środowisku międzynarodowym - poznanie systemów pracy w firmach zagranicznych - szkolenia wewnętrzne podnoszące kwalifikacje Praca od poniedziałku do piątku w biurze w Tarnowie, godziny pracy oraz wynagrodzenie do uzgodnienia. CV proszę przesłać mailowo: s.zdrzalik@kronosppc.de Bliższe informacje pod nr tel: +48 575 551 356

Dodano 2020.02.25 13:00

1234 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
pracownik biurowy z językiem chorwackim/serbskim
pracownik biurowy z językiem chorwackim/serbskim

Pracownik biurowy z językiem chorwackim/serbskim - Tarnów Niemiecka firma Kronos p.p.c. GmbH z siedzibą w Osthofen i filią w Tarnowie zatrudni pracownika ze znajomością języka chorwacko-serbskiego. Wymagania: - dobra znajomość języka serbskiego i chorwackiego w mowie i piśmie - dobra znajomość pakietu MS Office - wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja czasu pracy - mile widziane doświadczenie w pracy z klientem Obowiązki: - redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń w języku serbskim/chorwackim - przyjmowanie oraz redagowanie dokumentów rekrutacyjnych - obsługa telefoniczna klienta zagranicznego - aktualizowanie informacji w firmowych bazach danych - dbałość o dobry wizerunek firmy na rynku europejskim - obsługa urządzeń biurowych Korzyści: - umowa niemiecka na etat - praca w środowisku międzynarodowym - poznanie systemów pracy w firmach zagranicznych - szkolenia wewnętrzne podnoszące kwalifikacje Praca od poniedziałku do piątku w biurze w Tarnowie, godziny pracy do uzgodnienia. CV proszę przesłać mailowo: a.przeklasa@kronosppc.de Kontakt telefoniczny: pon, wt, śr, pt 9:00-13:00 czwartki 13:00-17:00

Dodano 2020.02.18 10:07

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Nauczymy Cię zarabiać online
Nauczymy Cię zarabiać online

Nauczymy zarabiać przez internet. Dołącz do społeczności https://jakzarabiaconline.eu Posiadamy wykwalifikowaną kadrę która poprowadzi Cię krok po kroku jak zacząć zarabiać przez internet na kryptowalutach. Oferujemy darmowe szkolenia i webinary. Posiadamy najlepszych brokerów przypisywanych do każdego konta indywidualnie.

Dodano 2020.02.11 21:54

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Specjalista/-ka ds. administracji
Specjalista/-ka ds. administracji

Agencja Zatrudnienia LUST HR-International (nr certyfikatu 23242) zajmuje się rekrutacją i selekcją pracowników na terenie Unii Europejskiej i Szwajcarii. Aktualnie poszukuje dla swojego niemieckiego Klienta pracowników na stanowisko: Specjalista ds. Administracji Miejsce wykonywania pracy: region Hannower (Luneberg, Wademerkt) Obowiązki: • zarządzanie personelem i jego koordynacja, • organizacja pracy własnej oraz tworzenie planu zmian pracowników, • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, • administrowanie i całościowa obsługa biura, zgodnie z zachowaniem zasad, panujących w Firmie. Wymagania: • wykształcenie kierunkowe, • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, • doskonała organizacja pracy własnej, • znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B1, • umiejętność pracy w zespole, • dyspozycyjność (możliwe ruchome godziny rozpoczęcia pracy). Oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie, • pracę na podstawie niemieckiej umowy o pracę, • stabilne warunki zatrudnienia zgodnie z niemieckim kodeksem pracy, • dodatki urlopowe, świąteczne, • niezbędne narzędzia do pracy, • liczne szkolenia, • zakwaterowanie dofinansowane przez pracodawcę, • ciekawą, pełną wyzwań pracę z możliwością awansu wewnątrz struktur. Aplikacje w języku polskim prosimy przesyłać na adres mailowy: rekrutacja@lusthr.pl w tytule maila proszę wpisać nazwę stanowiska 535 025 804 Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach do LUST HR-International Agencja Zatrudnienia z siedzibą w Rzeszowie Pl. Jana Kilińskiego 2, zarówno na potrzeby prowadzonej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanych dokumentów związanych z rekrutacją przez LUST HR-International Agencja Zatrudnienia oraz na przetwarzanie moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych, co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135). Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania. Zostałem/-am poinformowany/-a, że administratorem moich danych osobowych jest LUST HR-International Agencja Zatrudnienia z siedzibą w Rzeszowie, Pl. Jana Kilińskiego 2. Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym spółkom zależnym i powiązanym z LUST HR – International Agencja Zatrudnienia w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi.” razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięcie ich. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesyłać na adres: biuro@lusthr.pl

Dodano 2020.01.24 11:16

35 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Pracownik biurowy, administracyjny - branża budowlana
Pracownik biurowy, administracyjny - branża b...

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą i chcemy wzbogacić nasz zespół o pracownika, który zajmie się sprawami administracyjnymi. Poszukujemy osoby, która będzie czuwać nad obiegiem dokumentów w firmie, ich kompletnością i poprawnością oraz zajmować się sprawami kadrowymi. Doświadczenie w branży budowlanej nie jest konieczne, jednak mile widziane jest zainteresowanie branżą i podstawowa znajomość terminologii, aby łatwiej nam było się wzajemnie zrozumieć. Zakres obowiązków: - monitorowanie stanu robót na poszczególnych - realizacjach i sporządzanie sprawozdań - ewidencjonowanie czasu pracy - sprawy kadrowe (urlopy, badania lekarskie, szkolenia BHP) - dokumenty rozliczeniowe - inwentaryzacje - inne dokumenty firmowe i umowy z klientami (przygotowywanie, edycja) Wymagania: - doświadczenie na podobnym stanowisku - prawo jazdy kat. B (warunek konieczny) - studia lub kursy na kierunku: administracja, finanse i rachunkowość lub pokrewne - chęć do pracy w nowym, rozwijającym się zespole - chcemy abyś był/a częścią naszej firmy i czuł/a się u nas dobrze! - elastyczność - realizujemy różne projekty - chęć zdobywania nowych kompetencji Oferujemy stabilne zatrudnienie i dobre warunki pracy: wynagrodzenie na poziomie 3000 - 4300 zł netto (w zależności od doświadczenia), ubezpieczenie grupowe oraz swobodną atmosferę w pracy. Nasze biuro mieści się w Wojciechowie, 20 km od Lublina. Aplikacje z CV prosimy wysyłać na adres az@ragent.pl Jesteś ambitny/a i chcesz się rozwijać, ale masz wrażenie, że nie do końca spełniasz nasze oczekiwania? Wyślij wiadomość, w której przekonasz nas, że szukamy właśnie Ciebie! Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Dodano 2019.11.27 10:16

3000 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Asystentka-Sekretarka
Asystentka-Sekretarka

Firma transportowa zatrudni kobietę na stanowisko Sekretarki. Oferujemy wysokie zarobki,szkolenia,Umowa o pracę,możliwość Awansu. Wiek 25- 40 lat.Kobieta szukająca pracy na stałe,ambitna,sumienna uczciwa,lojalna,dyspozycyjna,Mile widziane prawo Jazdy KAT B oraz j.Angielski

Dodano 2019.11.15 11:02

4000 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Dyrektor d/s budowlanych
Dyrektor d/s budowlanych

Poszukujemy osoby, która ukończyła studia wyższe budowlane, zna obowiązujące przepisy prawa budowlanego, jest samodzielna i efektywna, umie podejmować decyzje. Zadaniami do realizacji będą przede wszystkim: - tworzeniu budżetu i harmonogramu i jego nadzorze dla realizowanego kontraktu, - bieżącej organizacji i koordynacji prac na prowadzonych inwestycjach, - nadzorze nad pracownikami w zakresie terminowości i jakości wykonanych prac, - odbieraniu prac od podwykonawców oraz bieżącej kontroli podwykonawców, - nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i standardów jakościowych,

Dodano 2019.10.15 08:29

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt
Kierownik Sprzedaży - Dział Techniczny
Kierownik Sprzedaży - Dział Techniczny

Firma z tradycjami, która słynie z innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie systemów zabezpieczeń szuka nowego pracownika. Nasz Klient zajmuje się także wsparciem technicznym i produktowym na rynkach instalatorskich, dystrybucją sprzętu security oraz dużymi inwestycjami. Poszukujemy Kierownika Oddziału w Lublinie. Od kandydata oczekujemy: - Co najmniej rok na stanowisku kierowniczym w dziale sprzedaży lub min. 3 lat doświadczenia na stanowisku handlowym Przedstawiciela Handlowego lub pokrewnym w branży technicznej, - Umiejętność zarządzania relacjami z klientem za pomocą systemu CRM, - Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, - Umiejętność stosowania technik negocjacyjnych i sprzedażowych, m.in up-selling i cross-selling, - Umiejętność sprawnego planowania swoich zadań oraz czasu pracy, - Prawo jazdy kategorii B, - Dobra znajomość pakietu Office. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - Praca w pełnym wymiarze godzin, - Atrakcyjne wynagrodzenie + PREMIA, - Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 (większość pracy to praca w terenie) - Niezbędne narzędzia do pracy (służbowy samochód, telefon oraz laptop) - Karta Multisport, - Rozwój zawodowy oraz kompetencyjny, - Profesjonalne szkolenie wstępne. Jako Kierownik będziesz: - Rozwijał sprzedaż w danym regionie w kanale tradycyjnym i inwestycyjnym, - Efektywnie zarządzał oddziałem – planował i realizował budżety wraz ze swoim zespołem, kierował jego pracą, - Pozyskiwał nowych klientów oraz odpowiadał za obsługę klientów aktywnych, - Udoskonalał swój warsztat pracy poprzez uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach (w tym produktowych), - Współtworzył politykę produktową firmy oraz monitorował sytuację w naszej branży (działania konkurencji, pojawianie się nowości produktowych), - Współtworzył wizerunek firmy wśród klientów B2B oraz innych uczestników rynku w naszej branży. Składając aplikację prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora: Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. (IRKL) z siedzibą w Olsztynie w celu wzięcia udziału w niniejszym i przyszłych procesach rekrutacji prowadzonych przez IRKL. Informujemy, że Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane zgodnie zasadami ujętymi w "klauzuli informacyjnej".  Biorąc udział w rekrutacji IRKL: • wyraź zgodę na przetwarzanie danych: umieść zgodę w CV, w treści maila lub zaznacz zgodę na stronie internetowej • Twoje dane będą przetwarzane przez Administratora (IRKL) w celu udziału w jednej lub większej liczbie rekrutacji • w każdej chwili możesz odwołać zgodę a usuniemy Twoje dane (napisz do: iod) • Twoje dane będą zapisane bezpiecznie w naszej bazie, która spełnia nowoczesne standardy bezpieczeństwa • szczegółowe zasady przetwarzania Twoich danych znajdziesz na stronie irkl.org/pl/regulamin/ Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego jest firmą zajmującą się rekrutacją oraz szkoleniami przygotowującymi na stanowisko pracy. Nasze oficjalne uprawnienia rekrutacyjne możecie Państwo zweryfikować w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia, gdzie jesteśmy zarejestrowani jako agencja zatrudnienia nr 10485.

Dodano 2019.10.02 14:49

0 zł

Do negocjacji Lublin Kontakt