
Dla naszego klienta poszukujemy osobę, która w codziennej pracy dołączy do Działu Operacyjnego. Masz umiejętności analityczne i wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne? Masz talent do wychwytywania nieprawidłowości? APLIKUJ TU: https://aplikuj.hrlink.pl/.../4831-2901-25-f1e-3756.html W swojej codziennej pracy będziesz współpracować z Kierownikami Regionalnymi w następujących obszarach: zbieranie i konsolidowanie w plikach Excel zamówień na towary na terenie regionu zbieranie grafików pracy, monitorowanie i wyjaśnianie spraw związanych z nadgodzinami tworzenie, wysyłka oraz odbieranie, analizowanie raportów i wychwytywanie błędów, tworzenie prezentacji na podstawie materiałów uzyskanych z poszczególnych sklepów w celu poprawy jakości codzienne uczestnictwo w telekonferencjach, tworzenie raportów z zebrań bieżący kontakt: mailowy, telefoniczny, Teams, WhatsApp z personelem. Wyślij do nas swoją aplikację, jeśli: wyróżnia Cię analityczne i logiczne myślenie z łatwością wychwytujesz nieprawidłowości komunikujesz się wprost, potrafisz udzielać i przyjmować informacje zwrotne chcesz pracować zdalnie jesteś osobą dokładną, odpowiedzialną i spostrzegawczą w wykonywaniu zadań z łatwością posługujesz się narzędziami: Excel, Power Point posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności. Co otrzymasz? pracę w 100% zdalną w stabilnej na rynku firmie telepracę na umowę otwartość do długoterminowej współpracy telefon laptop solidne wdrożenie wstępne na początku współpracy wsparcie przełożonych oraz pracowników Fundacji
Dodano 2021.03.12 12:12
Celem firmy Prolego jest dostarczanie pragmatycznych, ponadprzeciętnych rozwiązań outsourcingowych "szytych na miarę" dla naszych klientów w branży marketingu, IT oraz HR. Realizujemy wyjątkowe projekty - małe, duże oraz bardzo złożone. Dostarczamy zarówno proste strony internetowe, jak i złożone systemy CRM czy wymagające kampanie reklamowe. Pracujemy w małych, efektywnych i skutecznych zespołach. Stacjonarnie, zdalnie oraz hybrydowo. Zapewniając pole do rozwoju swoich kompetencji oraz możliwości awansu w naszych strukturach. Dzięki wysokiej dynamice rozwoju naszej firmy cały czas szukamy utalentowanych pracowników oraz wykonawców. STANOWISKO - ASYSTENT PROJEKTU, ASYSTENT MARKETINGU Będziesz odpowiedzialny/a za obsługę projektu tzn. Kontakt z klientami, współpracownikami i kontrahentami zewnętrznymi oraz za tworzenie zestawień (research) oraz ogólny rozwoju projektu poprzez ciągłe poszukiwanie możliwych ulepszeń czy to ze strony marketingu czy od strony biznesowej. -Kontakt z klientami, kontrahentami (Email, Telefon) -Tworzenie zestawień (research) i poszukiwanie informacji, możliwości -Poszukiwanie nowych kontrahentów i współpracowników -Negocjacja i zestawianie propozycji ofertowych Oczekiwania: -Biegłość internetowa, znajomość narzędzi i platform -Zainteresowanie marketingiem, sprzedażą, projektami internetowymi -J. Angielski na poziomie dobrym lub b.dobrym w mowie tel, piśmie -Umiejętność współpracy i nawiązywania, budowania relacji -Mile widziane doświadczenia na stanowiskach: Key Account, Asystent projektu, Head of project, Junior Project Manager -Mile widziany status studenta - możliwe zatrudnienie ambitnego studenta bez doświadczenia! Oferujemy: -Adekwatne wynagrodzenie -Stała umowa, elastyczne godziny pracy. -Prywatne ubezpieczenie -Możliwa praca zdalna w pełnym wymiarze lub hybrydowo -Atrakcyjny projekt i bezpośrednią współpracę z przełożonymi -Dodatkowe premie uznaniowe -Fajną, luźną atmosferę współpracy i pracę w oparciu o jasne cele! Możesz być pewny/a że pracując z nami, po pierwsze - będziesz odpowiedzialny świadomy udział w atrakcyjnych projektach a po drugie - rozwiniesz się zawodowo i uwolnisz swój potencjał. Zapraszamy. Wyślij swoją aplikację do firmy Prolego już teraz! Czekamy na Ciebie ????
Dodano 2021.02.04 16:01
Wraz z szybkim rozwojem działalności firmy, poszukujemy osób na stanowisko pracownika biurowego. Nie wymagamy doświadczenia na podobnych stanowiskach. Zatrudnienie oparte o umowę-zlecenie. Gwarantujemy pełne przeszkolenie z zakresu wykonywanych obowiązków, oraz bieżące wsparcie konsultanta. Proste czynności administracyjne przy wprowadzaniu i wysyłaniu danych, wykonywane zdalnie na komputerze, oraz raportowanie ewentualnych błędów. Atrakcyjne zarobki uwarunkowane poświęconym czasem i nakładem pracy, do 4000zł netto miesięcznie. Praca stała lub dodatkowa. Możliwość szybkiego rozwoju, i zdobycia nowego doświadczenia w rozwijającej się branży cyfryzacji finansów i bezpieczeństwa w sieci. Wymagana dobra samoorganizacja czasu i przydzielonych zadań, dokładność, sumieność, znajomość obsługi komputera, płynne poruszanie się w internecie, oraz ukończone 18 lat. Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aplikacji na adres email lub za pomocą portalu.
Dodano 2021.01.13 15:37
Asystent(ka) ds. Administracji (praca zdalna) Międzynarodowa firma programistyczna poszukuje osoby do w pełni zdalnej pracy w wymiarze ~120 godzin miesięcznie na stanowisku Asystenta / Asystentki ds. Administracji. Najważniejszymi wymaganiami są znajomość biznesowego języka angielskiego i ogólne obycie z pracą przy komputerze. Nie wymagamy CV ani listu motywacyjnego – wystarczy wypełnić ankietę rekrutacyjną. Sporo więcej na temat firmy, stanowiska, obowiązków i plusów związanych z pracą u nas znajdziesz w ogłoszeniu: https://github.com/reef-technologies/handbook/blob/master/remote_administrative_assistant.md
Dodano 2020.12.15 17:42
Poszukiwana sekretarka o ogólnej wiedzy biurowej. Do obowiązków będzie należało: kontakt z klientami zagranicznymi, ZUS-em i urzędem skarbowym. Wymagany język angielski w stopniu pozwalającym na dobrą konwersację. Dodatkowym atutem będzie znajomość j. rosyjskiego. kontakt: +48 884 821 511 lub +47 939 64 136 e-mail: magnit.tomasflis@gmail.com
Dodano 2020.12.03 22:15
Dołącz i przekonaj się jakie to łatwe i przyjemne. Udostępniaj swój unikalny link Programu Partnerskiego gdzie zechcesz , www , blog , Facebook i inne media lub roześlij znajomym. W momencie, w którym ktoś dołączy do Bot-Bitcoin z Twojego polecenia, ty dostajesz wynagrodzenie za każdego pozyskanego nowego klienta. http://www.bot-bitcoin.com/
Dodano 2020.10.01 07:13
Nasz Klient to polski lider w branży retail. Potrafi łączyć talent i pasję z ambicją ciągłego rozwoju. W swoim zespole ma ludzi pełnych energii i skoncentrowanych na realizacji spektakularnych celów. Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego? Znasz języki obce? Rekrutujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Tłumacz ze znajomością języka rosyjskiego - praca zdalna Podstawowe obowiązki: • tłumaczenie opisów produktów, dokumentów w dziel handlowym • wsparcie tekstowe podczas organizacji różnych wydarzeń, • budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Wymagania: • doświadczenie w przygotowywaniu treści, • bardzo dobrej znajomości języka rosyjskiego, • znajomości zasad stylistycznych i ortograficznych, • terminowości, • zaangażowania. Oferujemy: • umowę o pracę w stabilnej firmie, • pracę w zmotywowanym, pełnym pasji zespole, • udział w realizacji projektów realizowanych nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@obpon.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronach www.werbeo.pl oraz www.obpon.pl W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl Jesteśmy firmą z 20 - letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane. Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy. Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością. Dołącz do nas - wyślij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania na inne nasze ogłoszenia lub do zarejestrowania się na naszym portalu rekrutacyjnym www.praca.obpon.pl - nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy.
Dodano 2020.09.29 11:34
Twoje mocne strony to miła prezencja i otwartość, a aktualnie poszukujesz nowego wyzwania zawodowego? Agencja Pracy Concept Plus, posiadając swoje siedziby w Niemczech i Polsce jest bardzo szybko rozwijającą się firmą doradztwa personalnego. Obecnie do biura w Lublinie poszukujemy pracownika na stanowisko: Rekruter (k/m) Miejsce pracy: Lublin Jako pracownik administracyjno-biurowy jesteś łącznikiem między kandydatami a naszą firmą. Jesteś odpowiedzialny m.in. za poszukiwanie kandydatów najlepiej odpowiadających oczekiwaniom naszego klienta. Zakres obowiązków: ● Przygotowywanie ogłoszeń, selekcja CV, przeprowadzanie wywiadów telefonicznych z kandydatami ● Tworzenie bazy danych kandydatów poszukujących pracy ● Koordynowanie wyjazdów i zjazdów pracowników ● Analiza i dokumentacja rynku pracy ● Dbanie o dobry wizerunek firmy Wymagania: ● Mile widziana znajomość języków obcych (ukraiński lub niemiecki) ● Biegle posługujesz się programami komputerowymi MS Office i sprzętem biurowym ● Jesteś komunikatywny, odpowiedzialny i odporny na stres ● Jesteś samodzielny i dobrze organizujesz sobie czas pracy Oferujemy: ● Umowę o pracę na czas określony ● Samodzielną pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie ● Przyjazną atmosferę w pracy i możliwość rozwoju ● Wynagrodzenie zależne od kwalifikacji Concept Plus Sp. z o. o. ima@cp-personal.com | Tel. +48 517 675 346
Dodano 2020.09.08 12:51
Realne pieniądze gwarantowane umową - wszystko czarno na białym. Zapraszam do kontaktu to opowiem o szczegółach. :) @: gosiamalgosia1696@gmail.com
Dodano 2020.08.14 12:38
Praca biurowa bez wymaganych kwalifikacji. Proste czynności wykonywane zdalnie na komputerze według instrukcji. Praca oparta o umowę zlecenie, z możliwością awansu. Gwarantujemy szkolenia w zakresie wykonywanej pracy. Atrakcyjne zarobki uzależnione od zaangażowania. Zapraszamy do kontaktu.
Dodano 2020.07.12 17:41
Szanowni Państwo! Zatrudnimy izolerów rurociągów do pracy w Niemczech w miejscowości Ludwigshafen. Wymagane jest doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość jezyka niemieckiego u 1 osoby w grupie. Oferujemy zatrudnienie na niemieckiej umowie, umowa o pracę na etat – nie zatrudniamy pracowników na działalności gospodarczej. Stawka brutto: od 16 euro. Uposażenie robotnicze gwarantowane. Zapraszamy do kontaktu! Kronos p.p.c GmbH
Dodano 2020.04.20 10:18
Pomoc administracyjna na komputerze bez wymaganego doświadczenia. Praca stała lub dodatkowa. Wprowadzanie danych do systemu. Możliwość wykonywania pracy we własnym mieszkaniu. Umowa zlecenie. Zarobki do 2600zł miesięcznie. Wymagany własny komputer z dostępem do internetu i podstawowa znajomość jego obsługi.
Dodano 2020.03.24 11:13
Pracownik biurowy z językiem chorwackim/serbskim - Tarnów Niemiecka firma Kronos p.p.c. GmbH z siedzibą w Osthofen i filią w Tarnowie zatrudni pracownika ze znajomością języka chorwacko-serbskiego. Wymagania: - dobra znajomość języka serbskiego i chorwackiego w mowie i piśmie - dobra znajomość pakietu MS Office - wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja czasu pracy - mile widziane doświadczenie w pracy z klientem Obowiązki: - redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń w języku serbskim/chorwackim - przyjmowanie oraz redagowanie dokumentów rekrutacyjnych - obsługa telefoniczna klienta zagranicznego - aktualizowanie informacji w firmowych bazach danych - dbałość o dobry wizerunek firmy na rynku europejskim - obsługa urządzeń biurowych Korzyści: - umowa niemiecka na etat - praca w środowisku międzynarodowym - poznanie systemów pracy w firmach zagranicznych - szkolenia wewnętrzne podnoszące kwalifikacje Praca od poniedziałku do piątku w biurze w Tarnowie, godziny pracy oraz wynagrodzenie do uzgodnienia. CV proszę przesłać mailowo: s.zdrzalik@kronosppc.de Bliższe informacje pod nr tel: +48 575 551 356
Dodano 2020.02.25 13:00
Pracownik biurowy z językiem chorwackim/serbskim - Tarnów Niemiecka firma Kronos p.p.c. GmbH z siedzibą w Osthofen i filią w Tarnowie zatrudni pracownika ze znajomością języka chorwacko-serbskiego. Wymagania: - dobra znajomość języka serbskiego i chorwackiego w mowie i piśmie - dobra znajomość pakietu MS Office - wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja czasu pracy - mile widziane doświadczenie w pracy z klientem Obowiązki: - redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń w języku serbskim/chorwackim - przyjmowanie oraz redagowanie dokumentów rekrutacyjnych - obsługa telefoniczna klienta zagranicznego - aktualizowanie informacji w firmowych bazach danych - dbałość o dobry wizerunek firmy na rynku europejskim - obsługa urządzeń biurowych Korzyści: - umowa niemiecka na etat - praca w środowisku międzynarodowym - poznanie systemów pracy w firmach zagranicznych - szkolenia wewnętrzne podnoszące kwalifikacje Praca od poniedziałku do piątku w biurze w Tarnowie, godziny pracy do uzgodnienia. CV proszę przesłać mailowo: a.przeklasa@kronosppc.de Kontakt telefoniczny: pon, wt, śr, pt 9:00-13:00 czwartki 13:00-17:00
Dodano 2020.02.18 10:07
Nauczymy zarabiać przez internet. Dołącz do społeczności https://jakzarabiaconline.eu Posiadamy wykwalifikowaną kadrę która poprowadzi Cię krok po kroku jak zacząć zarabiać przez internet na kryptowalutach. Oferujemy darmowe szkolenia i webinary. Posiadamy najlepszych brokerów przypisywanych do każdego konta indywidualnie.
Dodano 2020.02.11 21:54
Agencja Zatrudnienia LUST HR-International (nr certyfikatu 23242) zajmuje się rekrutacją i selekcją pracowników na terenie Unii Europejskiej i Szwajcarii. Aktualnie poszukuje dla swojego niemieckiego Klienta pracowników na stanowisko: Specjalista ds. Administracji Miejsce wykonywania pracy: region Hannower (Luneberg, Wademerkt) Obowiązki: • zarządzanie personelem i jego koordynacja, • organizacja pracy własnej oraz tworzenie planu zmian pracowników, • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, • administrowanie i całościowa obsługa biura, zgodnie z zachowaniem zasad, panujących w Firmie. Wymagania: • wykształcenie kierunkowe, • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, • doskonała organizacja pracy własnej, • znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B1, • umiejętność pracy w zespole, • dyspozycyjność (możliwe ruchome godziny rozpoczęcia pracy). Oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie, • pracę na podstawie niemieckiej umowy o pracę, • stabilne warunki zatrudnienia zgodnie z niemieckim kodeksem pracy, • dodatki urlopowe, świąteczne, • niezbędne narzędzia do pracy, • liczne szkolenia, • zakwaterowanie dofinansowane przez pracodawcę, • ciekawą, pełną wyzwań pracę z możliwością awansu wewnątrz struktur. Aplikacje w języku polskim prosimy przesyłać na adres mailowy: rekrutacja@lusthr.pl w tytule maila proszę wpisać nazwę stanowiska 535 025 804 Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach do LUST HR-International Agencja Zatrudnienia z siedzibą w Rzeszowie Pl. Jana Kilińskiego 2, zarówno na potrzeby prowadzonej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanych dokumentów związanych z rekrutacją przez LUST HR-International Agencja Zatrudnienia oraz na przetwarzanie moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych, co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135). Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania. Zostałem/-am poinformowany/-a, że administratorem moich danych osobowych jest LUST HR-International Agencja Zatrudnienia z siedzibą w Rzeszowie, Pl. Jana Kilińskiego 2. Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym spółkom zależnym i powiązanym z LUST HR – International Agencja Zatrudnienia w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi.” razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięcie ich. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesyłać na adres: biuro@lusthr.pl
Dodano 2020.01.24 11:16
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą i chcemy wzbogacić nasz zespół o pracownika, który zajmie się sprawami administracyjnymi. Poszukujemy osoby, która będzie czuwać nad obiegiem dokumentów w firmie, ich kompletnością i poprawnością oraz zajmować się sprawami kadrowymi. Doświadczenie w branży budowlanej nie jest konieczne, jednak mile widziane jest zainteresowanie branżą i podstawowa znajomość terminologii, aby łatwiej nam było się wzajemnie zrozumieć. Zakres obowiązków: - monitorowanie stanu robót na poszczególnych - realizacjach i sporządzanie sprawozdań - ewidencjonowanie czasu pracy - sprawy kadrowe (urlopy, badania lekarskie, szkolenia BHP) - dokumenty rozliczeniowe - inwentaryzacje - inne dokumenty firmowe i umowy z klientami (przygotowywanie, edycja) Wymagania: - doświadczenie na podobnym stanowisku - prawo jazdy kat. B (warunek konieczny) - studia lub kursy na kierunku: administracja, finanse i rachunkowość lub pokrewne - chęć do pracy w nowym, rozwijającym się zespole - chcemy abyś był/a częścią naszej firmy i czuł/a się u nas dobrze! - elastyczność - realizujemy różne projekty - chęć zdobywania nowych kompetencji Oferujemy stabilne zatrudnienie i dobre warunki pracy: wynagrodzenie na poziomie 3000 - 4300 zł netto (w zależności od doświadczenia), ubezpieczenie grupowe oraz swobodną atmosferę w pracy. Nasze biuro mieści się w Wojciechowie, 20 km od Lublina. Aplikacje z CV prosimy wysyłać na adres az@ragent.pl Jesteś ambitny/a i chcesz się rozwijać, ale masz wrażenie, że nie do końca spełniasz nasze oczekiwania? Wyślij wiadomość, w której przekonasz nas, że szukamy właśnie Ciebie! Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Dodano 2019.11.27 10:16
Firma transportowa zatrudni kobietę na stanowisko Sekretarki. Oferujemy wysokie zarobki,szkolenia,Umowa o pracę,możliwość Awansu. Wiek 25- 40 lat.Kobieta szukająca pracy na stałe,ambitna,sumienna uczciwa,lojalna,dyspozycyjna,Mile widziane prawo Jazdy KAT B oraz j.Angielski
Dodano 2019.11.15 11:02
Poszukujemy osoby, która ukończyła studia wyższe budowlane, zna obowiązujące przepisy prawa budowlanego, jest samodzielna i efektywna, umie podejmować decyzje. Zadaniami do realizacji będą przede wszystkim: - tworzeniu budżetu i harmonogramu i jego nadzorze dla realizowanego kontraktu, - bieżącej organizacji i koordynacji prac na prowadzonych inwestycjach, - nadzorze nad pracownikami w zakresie terminowości i jakości wykonanych prac, - odbieraniu prac od podwykonawców oraz bieżącej kontroli podwykonawców, - nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i standardów jakościowych,
Dodano 2019.10.15 08:29
Firma z tradycjami, która słynie z innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie systemów zabezpieczeń szuka nowego pracownika. Nasz Klient zajmuje się także wsparciem technicznym i produktowym na rynkach instalatorskich, dystrybucją sprzętu security oraz dużymi inwestycjami. Poszukujemy Kierownika Oddziału w Lublinie. Od kandydata oczekujemy: - Co najmniej rok na stanowisku kierowniczym w dziale sprzedaży lub min. 3 lat doświadczenia na stanowisku handlowym Przedstawiciela Handlowego lub pokrewnym w branży technicznej, - Umiejętność zarządzania relacjami z klientem za pomocą systemu CRM, - Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, - Umiejętność stosowania technik negocjacyjnych i sprzedażowych, m.in up-selling i cross-selling, - Umiejętność sprawnego planowania swoich zadań oraz czasu pracy, - Prawo jazdy kategorii B, - Dobra znajomość pakietu Office. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - Praca w pełnym wymiarze godzin, - Atrakcyjne wynagrodzenie + PREMIA, - Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 (większość pracy to praca w terenie) - Niezbędne narzędzia do pracy (służbowy samochód, telefon oraz laptop) - Karta Multisport, - Rozwój zawodowy oraz kompetencyjny, - Profesjonalne szkolenie wstępne. Jako Kierownik będziesz: - Rozwijał sprzedaż w danym regionie w kanale tradycyjnym i inwestycyjnym, - Efektywnie zarządzał oddziałem – planował i realizował budżety wraz ze swoim zespołem, kierował jego pracą, - Pozyskiwał nowych klientów oraz odpowiadał za obsługę klientów aktywnych, - Udoskonalał swój warsztat pracy poprzez uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach (w tym produktowych), - Współtworzył politykę produktową firmy oraz monitorował sytuację w naszej branży (działania konkurencji, pojawianie się nowości produktowych), - Współtworzył wizerunek firmy wśród klientów B2B oraz innych uczestników rynku w naszej branży. Składając aplikację prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora: Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. (IRKL) z siedzibą w Olsztynie w celu wzięcia udziału w niniejszym i przyszłych procesach rekrutacji prowadzonych przez IRKL. Informujemy, że Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane zgodnie zasadami ujętymi w "klauzuli informacyjnej". Biorąc udział w rekrutacji IRKL: • wyraź zgodę na przetwarzanie danych: umieść zgodę w CV, w treści maila lub zaznacz zgodę na stronie internetowej • Twoje dane będą przetwarzane przez Administratora (IRKL) w celu udziału w jednej lub większej liczbie rekrutacji • w każdej chwili możesz odwołać zgodę a usuniemy Twoje dane (napisz do: iod) • Twoje dane będą zapisane bezpiecznie w naszej bazie, która spełnia nowoczesne standardy bezpieczeństwa • szczegółowe zasady przetwarzania Twoich danych znajdziesz na stronie irkl.org/pl/regulamin/ Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego jest firmą zajmującą się rekrutacją oraz szkoleniami przygotowującymi na stanowisko pracy. Nasze oficjalne uprawnienia rekrutacyjne możecie Państwo zweryfikować w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia, gdzie jesteśmy zarejestrowani jako agencja zatrudnienia nr 10485.
Dodano 2019.10.02 14:49